Shoo Tag, mot fästingar
Är det någon som har erfarenhet av Shoo Tag? Själv har jag aldrig hört om det men vart lite nyfiken då det tydligen är giftfritt.

Har ingen egen erfarenhet av det men har som med alla andra produkter fått höra att en del är nöjda med det och andra tycket det varit värdelöst, så det är nog individuellt om det fungerar eller ej.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
vad är priset på detta? hittar inte det på hemsidan. Någon som vet om denna vara finns på tex. Djurmagasinet??

#2 Om du kikar på deras sida så kan du där hitta Återförsäljare i din stad.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#3 japp hittade det. men ingen som vet priset ? :)
Tyvärr inte, men du kan väl fråga djuraffären? :)
tyvärr tror jag inte den funkar så bra kanske hjälper lite men tja inte så mycket. men det är vad jag tror bara :) får väl köpa 10 pack o hänga på min man som alltid får fästingar jag får oftast "bara" mygg o knott :(
#6 Fanns ju mot mygg också, kanske värt att testa då, haha? 

Känner en som har provat det i 2 dagar nu, kostar 269 kr där han köpte den
#8 Oj, för det priset kan man ju hoppas att det funkar! Updatera gärna om du hör nått mer från honom! :)
priset är ganska högt, men dom har 30 dagars nöjdgaranti på produkten. Vi säljer dom där jag jobbar, folk är tveksamma, men vi har sålt ett tiotal och inte fått tillbaka nån.
Dom sålde dom förra året i Findland ca 13000 exemplar, och fick endast tillbaka ett hundratal, så antar att den funkar ganska bra. Nackdelen med den är att den är ganska stor, så för småhundar är den lite ivägen.