God Morgon 4 Juni
0, kul att han är så duktig :) haha matte får springa en del^^ Kul o gå på marknad o att vädret är bra.
Morrn på Er!
idag var jag bra trött men men upp ska man ett ont måste ibland :). Gick en bra runda som vanligt ska ha daghunden idag med. Sen ska vi på kalas grannen bjudit in oss (daghundens matte) som jag trivs jätte bra med. Så jag räknar henne som god vän mer än "granne". Chalie är så duktig vi har tränat en del på hundmöten o bara kunna koppla av ute. Chanel kör jag lite smått skvaller-träning med o går framåt mini kliv för oss men jätte kliv för henne får man väl säga. :) Roligt iaf att hon fattat vinken mer o mer i det jag försöker lära henne. Ännu är hon väldigt osäker o vill inte göra fel men blir ju aldrig trillrättavisad vid missuppfattad komandon. Vi gör bara om det till det sitter rätt o tar det lugnt. Framstegen är ju stora på henne med.
Idag ska jag dra fram dammsugaren o sen ska jag städa av uteplatsen. Långpromenad tas vid 13-tiden, inte så jätte varmt ute idag men solen är framme dok blåser det.
Hoppas alla får en fin dag!
Godmorgon!
Här är det snart dax attt ge sig av till affären för att köpa tvättmedel som jag tål, sen blir det tvättning och storstädning inomhus, trots att det är så fint väder ute, men har man bränt sig riktigt ordentligt får man hålla sig i skuggan eller inne.
Ikväll ska vi äta kräftor hos hans föräldrar och Celine får springa fritt på gården igen, precis som hon gjorde igårkväll i flera timmar.
Hejsan!
Kikar in och önskar er alla
Trevlig Helg!
Måtte solen lysa på er…