Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1458 ggr
Freke
0

God Morgon 3 Juni

Hoppas ni får en bra dag idag?!

Det verkar bli varmt, har en pälsboll som började gny vid 5tiden om att det var varmt men släppte ut honom och han ville gå hem igen för att det var ju varmt att röra sig oxå..

Men ha en underbar dag i värmen, blir nog en tur ner till vattnet och sen en blöt pälsboll

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Karizma
0

Go morgon!

Sol varmt o skönt är det man tjatat om o nu är det här, pustar man o sägar åh vad varmt det är Flört 

Har vart ut o gått, mötte grannen med sin härliga Akita o gick med dom. Våra hundar funkar bra, de är lagom nyfikna på varandra han är ju så cool o lugn att plus sin pondusutstråling gör henne säker. Andra skäller men chanel visar att hon inte utmanar och trivs i hans sällskap. Jag ska ta en promenad sen med hundarna o ta det lugnt antar det kommer bli varmt idag. Långpromenad får allså avakta fram tills ikväll.

Ha en skön dag alla!

0, skönt att han ändå kan svalka sig i vatten :)

Kickilu
0

Härlig dag även i Roslagen. Känner mig glad och lycklig efter att mötet med den nya tilltänkta hunden gick så bra igår. Det var ju första gången de träffades på Alfons revir. Dagen ägnas åt att planera in vilkern helg vi ska ha honom på prov och så blir det väl ett måste att jobba lite där emellan.

Njut i det fina vädret!

spikes
0

Morrn på er!

Samma här Freke,Snodden pustade bra mycket båda igår och i morse,men han gillar trädgårsslangen också,så jag satte spridaren på den igår,myyys sa han och försökte fånga vatten strålen i luften,Spike däremot lade sig i skuggan en bra bit bort,och höll koll på Snoddens galenskaper,tvi vale för slangen havet kärr ellr sjöar ska det varaSkrattande,men så har han inte den pälsen hellerFlört.

Ha en fin dag i solen alla!

AnnL
0

Godmorgon!

Solen har inte kommit hit än, är fortfarande grått. Men hoppas på ytterligare en solig dag.

Silver lider inte så mycket i solen som innan. Jag har kammat bort massor med underhår. Säkert 3 st tre liters påsar. Han tycker inte det är så skönt när jag gör det med efteråt.

Ska svepa ihop några kilo färs till köttbullar, skogen med Silver sen agillity träning ikväll. Tungan ute

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

4,Du får akta så du inte tar bort för mycket bara,hans päls skyddar ju även mot solenFlört

TjockaBerta
0

Skön långpromenad på morgonen innan det blev för varmt. Ikväll hustittning. Spännande.

>>>Malum domesticum<<<

Karizma
0

4, han kommer väl bli en nakenfis om du fortsätter i den takten Flört har gett grannen/daghunden tips o skaffa en sån som du har, han har jätte tjockpäls o skulle inte skada att få bort lite av sin kaluffs heller :)

6, oj vad spännande titta på hus :) var med grannen o spana in ett rakt över våran väg. enligt bilderna på huset på nätet såg det finare ut så man vart lite besviken när man såg det med egna ögon ;P Men hoppas att ni hittar erat drömhus och att inte fler blir intresserade Flört

fridaas
0

Godförmiddag!

Här är det strax dax att ta bilen och köra ner till Lenhovda igen, efter att ha varit hemma och kolalt till lägenheten.

Varmt är det oc igår brände jag sönder mig totalt, så nu blir det mjukisbyxor och långärmad ett tag framöver, iaf tills den mesta rodnaden har gått bort.

Ska försöka se om man kan övertala hunden till att testa på det här med att bada, för det skulle hon behöva!

Ha en fin dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Maja2
0

Goddagens

10 grader och regn här i norr. Man får trösta sig med att det behövs lite vatten i markerna….  och hoppas att värmen kommer tillbaka snart.

:)

TjockaBerta
0

# 7

Ja det är ju det som är det knepiga. Att hitta ett jättefint hus som INGEN annan är intresserad av. Hoppas alla stannar hemma i värmen.

>>>Malum domesticum<<<

[Sisa]
0

Godmiddag!

Här hos mej värmer solen så mysigt…om man går ut vill man inte gå tillbaka in igen…så det gäller att

Ta vara på Dagen!  Cool

AnneN
0

Goéftermiddag!

Har nyss varit ute och haft ett kort intensivt träningspass med lille Ruffe i regnet. 20 minuters intensiv fotträning.

Mina egna får sin hjärngympa inne idag för varken jag eller Velvet vill vara ute i regnet och Mischa bryr sig inte om vilket bara han får uppmärksamhet och beröm Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

TjockaBerta
0

Cykeln har kommit ut för första gången i år! Pyspunka bak.

>>>Malum domesticum<<<