Godmorgon 2 juni

Gómorron!
Jag ska snart iväg på nått grejs med af där man ska välja jobbcoacher (tror jag)… Håll tummarna att jag hittar någon som är vettig!
Är så trött efter för för få timmars sömn att jag håller på somna vid datorn, hoppas jag lyckas hålla mig vaken på det där grejset iallafall 
Önskar er alla en underbar dag!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
0, Kul att se små valparna och sen bugga :)
1, Se till o gå o lägg dig när du känner dig lite trött ikväll, jag gör med misstaget o dra över på trötttiden så är man ju pigg igen. Omöjligt o somna ursh helt pajj är man dagen efter sen pga det :/ Hoppas du hittar nån som du kan trivas med, själv söker jag jobb så håller tummar för dig tjejen :)
Morrn! Här skiner solen det är jätte skönt ute så kunde gå med t-tröja slutet på promenaden :D Då tåls det säga att jag är en son person som fryser lätt när alla går i kjol o kortärmat så går jag i jeans o vindjacka
Känner mig inte så uppåt idag tyvärr men kanske blir det av lite sol :) Jag har vart ute med damen som inte ville bajsa det gör hon annars varje morgonpromis, så jag får ut o gå igen om en liten stund. Jag hoppas alla får en fin dag!
Kram
Godförmiddag!
Här skiner solen för fullt, så snart blir det till att dra ut i solen med hund, katt och iller, eller ptja jag är i solen, de får gott hålla sig i skuggan!
Ska försöka förstå mig på pojkvännens tvättmaskin som är en från långt före stenåldern känns det som 

#2 Jag hittade ett par jobbcoacher som verkade riktigt bra så skrev upp dem som 1:a & 2:a hands val och en som var lite si så där som jag tog som 3:e hand.
Nu ska jag ta och kolla upp hur detta går till om af fixar detta eller om jag själv ska ta kontakt med coachföretaget.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
4, oj skojj att du hitta 2 som var okej med :D låter ju lovande :)