Godmorgon Fredag 28
Ingen större värme men solen skiner alla fall.
Har ju övervägt om jag skulle gå över till Rallylydnad med Silver. Men med en tränings tävling i veckan och efter träningen med agillity igår får jag kanske tänka om. Han börjar bli jätte duktig.
Har kommit på knepet hur jag ska få honom att engagera sig. Ställer honom för sig själv utan att jag är hos honom. Hämtar honom precis innan hoppnig.
Så det får kanske bli både agillity o rallylydnad till hösten. 
Ska handla och åka till skogen idag.
Ha en skön fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
0 morrn kul att silver är så duktig :) kan tänka mig att han tycker det är kanon kul oxå.
Go morgon!
Idag ser jag solen lite småkyligt ute men det tycker chanel är skönt. Vi gick bara en snabbis för kissa då dottern är hemma idag. Min man är på G hem så snart ska vi gå våran riktiga morgonpromenad. Vi får besök idag man ska ta det lungt. Hoppas alla får en fin dag!
Godmorgon!
Alltid lika kul att komma in här och läsa om era vovvar…och om Er också förstås!
Här skiner solen, men kallt i luften. Tänker ägna helgen åt annat än datorn, så jag önskar Er
Trevlig Helg! 

God förmiddag
Jag kan inte tänka på annat än hunden vi ska titta på idag. Regnet vräkte ned i morse men nu kommer solen lagom till helgen.
Trevlig helg allihopa

Hej alla!
Jag har precis komit hem från skolan, och idag så är det 1 år sen vi var tvungna att avliva min häst tänker på henne. Här regnar det. :(
Trevlig helg alla! :)
Godeftermiddag!
Här har vi nyss kommit in efter en promenad i värmen och så har vi legat ute i 2timmar i solen, eller ptja Celine låg i skuggan och jag i solen 
Varmt och skönt är det iaf!
Men det är nog dax att äta någonting känner jag, sen blir det till att gå ut i solen igen.
Ska passa på att packa lite med innan pojkvännen kommer hem, då vi ska "hem" till Jönköping ikväll.
Ha en fin dag!
#0 åh va roligt att det går bra! Kul med både rallylydnad och Agility, jag försöker välja mellan att börja Agility kurs eller rallylydnad, inte lätt 
här har det inte hänt mycket idag, mer än promenader med hundarna. Skulle träna Agility men så klippte pappa gräset o plocka bort min bana då tappa jag lusten 
Helgen har jag tänkt ägna åt att baka, eftersom jag fyller på måndag
Då brukar det bli mycket bakverk eftersom jag är en godisgris 
Missade talang idag, men nästa vecka måste man titta o rösta, för då e min lärare med 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#6 Vem är läraren? Så vi kan rösta om han är bra. 
#7 hon heter helena salo. hon är ju iofs inte min lärare längre (jag hoppade av skolan), men jag tycker hon är jätteduktig så jag kommer rösta xD och så är hon dessutom en jättebra lärare 
#9 åh de e så kulme Agility :D Är bilden nytagen? ser snöigt ut ;)
Visst är det roligt för både matte och hussar med aktiviteter för sina älskade vovvar. 
#10 Ja verkligen :D Bilden är tagen ikväll t.o.m. Men jag bor högt upp i Norrbotten och det finns lite snö här är var. Fast inte så mycket.
#11 Ja det är så roligt :) Agility är en aktivitet jag verkligen älskar.
#12 ojdå, och jag som trodde vintern var över nu 
#12 Hehe :) Fast i samhället är det ingen snö kvar. Blev lite chockad när jag såg snön där på agilityplan. Men snön ligger i skugga och det är nog därför. Det har varit 20+ grader här ett par dar och det är ganska konstigt att det inte har smällt.
Har anmält mig till en spårkurs :D Egentligen så kan ju Troja spåra men tänker gå den för att finslipa och för att ha roligt :)
Godkväll på er!
Kul att läsa om vad ni aktiverar era hundar med
.
Idag har jag varit till Ullared,och jag hittade ett par skor,sen var det inga priser som var låga i mitt tycke,så nu vet jag det och åker nog aldrig mera dit
,finns samma saker för billigare priser på andra ställen
.
Har nyss kommit in från kvälls prommisen med doggsen så nu ska jag logga ur, och ha en fortsatt lugn kväll,hoppas ni får det ni med
.