Lite boll kul
Spike har naturligtvis lyckats skära upp sin trampdyna lite,så den är rengord och omplåstrad,vi avbröt morgonprommisen pgr av det,så jag ersatt det med lite aktiverings boll på tomten,och dom har väldigt olika sätt att få ut godiset måste jag säga
.
Här funderar Spike på om jag ska hjälpa honom lite,men icke så snäll är inte matte
.
Trevliga killar du bjuder på 
Smart o köra även bollen ute, här har vi trägolv o det låter mycket ner när chanel har sin boll inne men ska ha den ute till henne.

Emil gör likadant som din Snodd fast inne. Hade inte tänkt på att ta ut den. Tack för tipset! Och tack för roliga bilder.
Tack
,dom har dom både ute och inne här,bara att diska rent lite om dom är skitiga
hihi det är roligt att dom kan vara så olika
Viggo är livrädd för aktiveringsbollen, vågar inte röra den
Dobby rusar runt med den framför sig, mer koncentrerad på bollen än på godiset, och Malou bär med sig den till hundsängen och kör runt den mot kanterna så att godiset trillar ur 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Ha ha! Min Bitchen kom på att man kan öppna dem o på så vis äta allt på engång.
Gjorde förr när carlos var liten liknade sak fast av mjölkpaket,Nalle vår store blandis fattade aldrig hur han skulle få ut godiset men vacktade den för Carlos.
Carlos förstod då han skulle putta fram de med nosen, nu mera tittar han bara på mig tar bollen i munen o går o lägger sig med den som kudde.
De är för roliga våra hundar.
På bilden den numera 11 åriga Carlos när han vilar o har Tiny som kudde.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
16,Hade också en aktiveringsboll förut som Snodden öppnade själv,men dessa 2 går inte att öppna,så det gäller att kolla vad man köper

Hon skulle nog komma på ett sätt är super smart när det gäller godis.
Men hon har kul medan det varar.
Gömmer hennes godis i stället nu mera så får hon leta rätt på det.
Någon som vill ha boll lik?
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Det ser roligt ut, och fina bilder :)
18,Det trodde jag om Snodden också,men till slut hittade jag en bra boll
.
19,Tack