Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1564 ggr
[Sisa]
0

Torsdag 27 maj!

Hej på Er!

Tänk vad tiden går, snart slut på hela maj. Gäller att ta vara på sommaren här i Sverige…den är alldeles för kort, för att slösa bort.

Ta vara på dagen, gör nåt bra av den!   Glad

spikes
0

Tack Sisa!

Hoppas alla ni andra får en fin dag också,nu ska jag ut i rabatten och plantera flera blommorFlört

Karizma
0

Jag hoppas med du Sisa o ni andra får en fin dag :)

Här skiner solen, vart ute som vanligt med hundarna. Ska ut o pyssla med i rabatten :) Så jag säger hej senare igen

fridaas
0

Jo tyvärr går tiden alldelles för fort, fast jag tycker att sommaren kan gå väldigt snabbt, iaf denna sommaren då pojkvännen åker till norge vid midsommar och inte kommer hem förens i september..

Men jag har gjort lite bra saker idag iaf, bl.a. tog jag och hunden en 4km promenad i skogen för en stund sen och snart ska vi klippa klor på hund och iller.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Karizma
0

Go kväll!

Vilket fint väder vi har haft det här på dagen vart lite gråmulet o kom ner lite regn då vart det kallare ute så jacka på Glad

Var ute o plocka lite blommor liljekonvaljer i en bukett och blandade blomor i en annan. Märkt att jag behöver köpa lite vaser loppisar är ju underbara för såna fynd.  Städat lite o bar ut möbler till förådet som tar onödig plats, har lite ovanlig lägenhet så all plats man kan få är bra :) Funderar på om vi ska byta rum med sonen då vårat rum är litet o går som ett L hans rum är bättre tror jag Glad Jaja, får se vad man planerar, min man är mottligt trött på mina rumbyten Tyst.  Har stödat o tvättat mellan varven här så nu ska det vara städat iaf. tyvärr har det en förmåga o inte hålla sig så bra Flört Man går ju o småplockar varje dag men dotter som bara släpper sina saker där hon var så nu fick jag säga till henne på skarpen antigen tar hon upp lr så åker sakerna ner i säcken… Gick undan o plocka upp sakerna. Ska imorgon till ÖB o kolla in en bra låda för hundleksaker en för ute o en innelek tänkte jag skulle vara lite smidigt. Så ska jag köpa en stor låda till hamster den ska ha rör mellan lådorna så ena är sov + mat andra kisslåda och bajslåda dom går på låda smidiga smådjur.

Imorgon har jag inte daghunden så då ska vi träna lite skvaller iaf börja lite smått med mina "pussljud" så dom sitter bra, sen ska vi se om vi kan skvallre på en sak. Det är 3 saker som jag kommer köra på : hundar,katter, mörklädda män/killar men först en sak o det får bli katter eller hundar.

Hoppas ni har haft en bra dag o får pusta ut nu på kvällen :) Själv är jag helt trött, ska dok spela lite dataspel :) sen nattkiss med damen !