Då han man halv syster hemma
Ja igår kom Bonnie hem till oss, Moas halv syster, hon e 15v å detta är hennes 4dje å sista hem nånsin, skulle de bli så att ja ej kan ha kvar (vilket ja adlrig vill ska hända) så kommer hon avlivas.
Jag vet att många har emot att man har 2 Valpar, men de va mitt beslut mitt arbete.
Å ja de e verkligen jobb å ha 2 små skitar! Gisses, henne måste ja verkligen lära gå i koppel så som hon drar!.
Men ja tog emot henne pga att ja blev kär i henne som liten å hon e lung och go, inte som Moa som en hög energie. Hon kommer få de bra här.
Det första jag ska lära dem är att inte leka inne, gud berave så jobbigt bara den biten e ;) Moa lusnar kanon, men Bonnie lilla, njeee inte alls ;) Men de kommer hon ahr bara vart få timmar hos mig.
Hon kommer snart att lusna på mig, bara hon känner sig trygg å hemma.
Stackars Gibson har de inte lätt på 2 st höhö, men han kan inte få sina promenader pga skadad fram tass, men den håller på å läker fint så om en v kan han gå normalt igen.
Men Bonnie har dessa raser i sig då:
Amstaff
Am.Bulldog
Pitbull
I denna ordningen då, men e glad att hon e en tik så behöver ja inte tänka på att kastrera henne..
Kul att du kan ta henne 4e hemmet att det ska ta 3 hem innan är otroligt på så kort tid. Enligt mig förfärligt dåligt av dom som skaffa henne men men. Hoppas allt går bra med henne o resten av dina hundar med. Du får ju gärna visa kort på henne med :D
Lycka till med nytillskottet
1 Det är inte förra ägaren fel att hon nästan blev förlamad å dog pga rid olycka, de kan hon inte hjälpa att hennes häst slängde av henne. Ägaren innan blev svårt algerisk å hon kunde bevisa de…
Bilder kommer när ja har Kamra te de
3, ja, många saker sker här i livet tycker bara att det är synd att en hund ska fara o byta hem så ofta som denna redan gjort. Allergi kommer inte på en dag ofta har har man ju träffat hundar innan man skaffar sin egna. Men kul att du kunde ta henne o lycka till med lilla tjejen med :) Tror det kommer bli jätte bra.
3 Nej men dem här ägarna kan inte hjälpa att dem ahr fått sina problem så kasta inte s**t på dem, jag vet att många stjyller på massa saker men ALLA gör inte det.
hon som blev alergisk hade Bonnie så länge hon kunde ha henne men läkarna sa åt henne att göra sig av med hunden om hon inte ville få ett anfall å DÖ av så illa va det, hon har tålt hundar innan, så klart att hon inte visste att de skulle bryta ut som de gjorde.. men jag tänker inte försvara dem mer tycker de e onöfigt att kasta s**t på folk som gjorde allt dem kunde för att ha kvar hunden. så e de bara.
2 Tack!
5,Tagga ner lite!…Karizma menade inget illa med det,och jag kan hålla med henne,sen att det inte gällde just denna hunden är ju bra.
Trevligare ton i denna tråden tack!.
Lena medis på bif