Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 606 ggr
[imaginepeace]
0

Godmorgon 26/5

Morrn morrn!

Idag har jag lyckats få hundvakt till lilla Vilda så jag kan åka iväg på jobbet på greyhoundkenneln Glad Ska få träffa nio stycken små Valpar som föddes igår! Skrattande Duktiga förstföderskan Conferance skötte i princip allting, helt fantastiskt för att vara första gången. Men hundar är ju så - fantastiska. Ultraljudet hade sagt 2 ev 3 Valpar Tungan ute Men istället blev det 5 hanar och 4 tikar… http://crimdon.blogspot.com/ (<-- bilder)

Hoppas ni får en bra dag!
/Louise & Vilda

Karizma
0

0. oj ja det måste blivit en överaskning med så många mer Valpar :) Hoppas du får en bra dag.

Morrn!

Burr lite kallt ute så kofta på var ett måste :) Är dagmatte hela dagen idag med så chali fick följa med första turen. Han har börjat lyssna lite på vad jag menar enkla ord sssstana, gå över,ssssssssakta o bakom :) Smala trotoarer gör att han få gå bakom ibland även chanel får gå bakom de varierar. Tror annars det kan bli ganska fint väder hoppas att det torkar till i gräset för jag ville gå runt sjön sen. Städa idag mellan varven o sen åka för titta lite byxor till sonen. Hoppas ni får en bra dag!

AnnL
0

Godmorgon!

Molnigt o kallt. När kommer värmen. Rynkar på näsan

Ska pyssla med lite av varje här hemma idag.

Köpte en dyr borste i går som ska ta underhåren i pälsen på hund o katt. Började borsta lite igår. Oj så mycket hår jag fick bort. Ska fortätta o ta lite mer idag på Silver.

Ska på tränings tävling i agillity med Silver ikväll. Glad

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Godmorgon!

# 0

Låter väldigt spännande!

# 1

Hoppas du får fint väder, och en skön promenad runt sjön!

# 2

Ha en rolig kväll då…tillsammans med Silver!

Alla ni andra som kommer in   Ha en bra dag!  Glad

spikes
0

Morrn på er!

Har suttit i telefon med telia,åhhh!! vad man tröttnar på deras väntetider!.

Nu ska jag ut med doggsen,det är i alla fall inte lika kallt idag som igår,ska först fråga om dom vill komma in,Spike sover i solen vid husväggen,och Snodden snarkar i skuggan vid garagetFlört.

Ha en fin dag alla!

fridaas
0

Goddag!

Här var vi uppe med tuppen imorse och tog en promenad innan husse skulle till skolan. Hur skönt som helst även om det var lite småkallt.

Resten av dagen har jag bara sovit Skäms det är hemskt hur trött man kan bli av lite pollen och allergimediciner.. men men det blir nog bra.

Snart är det dax för en ny promenad och sen bär det av till Värnamo och hämta en bil och köra hem igen. Och ikväll ska jag vara ensam igen med alla djuren, då pojkvännen ska ut och röja i skogen och sen åka och träna troligtvis..

Ska tjata på honom att vi måste köpa träningskläder till mig med, så man kommer igång någongång..

Ha en fin dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Karizma
0

2, du får gärna säga vad borsten heter :) Kan vara bra o ge tips om någon letar efter en bra borste :D