Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 856 ggr
Karizma
0

Go förmiddag Lördag 22 Maj!

Här är det sol varmt o underbart skönt!

Sov lite länge idag, gillar inte det halva dagen är ju borta känns det som. Men uppe vid 9.30 på med kläder i en fart o kepa på, sen ut med damen. Jag hade henne lös lite o givetvis ser hon en katt o då blir hon lite nyfiken alltid kul o jaga en katt. Men idag höll hon sig vid mig :) o kors i taket hon lyssna på vad jag sa Skrattande  Vi ska idag på konfermation då for hon vara hemma själv.

Hoppas alla får en bra dag Kram!

[imaginepeace]
0

Go förmiddag!

Sommar och sol i Skellefteå! Trevligt väder när man har en liten valp som ska ut stup i kvarten Skrattande

Om ett tag kommer sambons mamma hit. Hon ska få träffa Vilda - fast det vet hon inte om än. Hon har sagt tidigare att hon tyckte att det var en dålig idé att skaffa hund och Daniel (min karl) har tydligen inte nämnt för henne att vi köpt en liten skruttTungan ute Ska bli spännande att se hennes reaktion, hon är en väldigt bestämd dam Flört

Sen blir det ut på picknick!

AnneN
0

Goéftermiddag.

Här har vi nyss klivit upp, satt uppe till kl 5:30 och såg en film som vi trodde skulle vara hälften så lång, men bra var den iallafall (Storm of the century).

Enda planerade för dagen är att tvätta och städa, blir väl kanske en försiktig cykeltur med Mischa ikväll om jag törs då cykeln racklar. Annars får det bli en promenad istället.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Sisa]
0

Snart är det kväll och jag hoppas ni alla haft en fin dag! Här har vi sommarvärme och vi hoppas det håller i sej…

Ha en skön afton!   Glad

spikes
0

God kväll på er!

Här har vi varit ute ända sen i morse,det har varit supervarmt och sol,så vi har jobbat på i trädgården,varit på långprommis och grillat i kväll.

Nu är det sommar regn som faller,och det var jätteskönt att nyduchad ta en prommis i detFlört.

Hoppas ni får en fin kväll allihopa!