Go Morgon Tis 18 Maj!
Morrn alla!
Idag är det inte vidare fint väder ute, men gick en morgonpromenad med en kvinna o hennes GB. Hundarna gick lösa o går bra ihop alltid kul o gå med dom tycker vi.
Ska ut senare på liten längre sväg o tar med mig lite godis så vi kan träna lite.
Hoppas ni får en bra dag! 
Gomorron
Här är det fortsatt sol och VARMT. Det har varit sommarvärme den senaste veckan :)
Morgonpromenaden gjord, nu blir det kaffe. Ska iväg på agilitybanan och träna några varv senare.
Ha en bra dag!
Morrn på dig och er andra!
Nu skiner solen,så länge det nu varar,har nyss kommit in från en prommis ner till kohagen,och gissa om det fannas roliga halva träd att springa in i knävecken på matte med(bonk" aj!)//Spike.
Snodden hittade en rolig "skojs" kallar vi den för,han älskar nämligen tjocka trädrötter som är riktigt full med utstickande pinnar på,så ber man honom leta efter en "skojs" så gör han det
.
Ha en fin dag alla.
Godmorgon!
Igår var jag och Silver på en härlig promenad på Hallandsåsen i över två timmar. Ny utslagen bokskog och ett hav av vitsippor. Helt underbart. 
Silver hittade ett flertal möss i gräset som var jätte skoj att busa med.
Idag är det fortfarande grått men ser ut som solen ska kunna titta fram så småningom.
Lämnat bilen på service, hunnit stryka tvätten. Hinner mycker när jag kommer ur sänghalmen tidigt på morgonen. 
Här en bild på Silvers musjakt.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Gómorron alla glada 
Idag ska jag gå och träffa en matte + hund som jag ska börja promenera med på dagarna medan matte jobbar.
Jag känner dem lite sedan innan då vi träffats ett par gånger på Hundhuset och även har gemensamma vänner. Hunden är en liten york vid namn Ruffe och det ska bli så roligt att få arbeta lite med den hunden. Han är helt underbar enligt mig, men har en del problembeteenden som jag ska hjälpa dem att få ordning på. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
1 hopps det går bra på träningen :)
2 ja du springa in i knäväcken kan göra rätt ont, har en bufflig daghund som gör det ibland när dom busar han ser sig inte för utan dundrar på som ett lok :P
3 härlig skog så underbart fin.
5 åh en liten york trode du hade fullt upp redan :D Går han bra med dina busar? låter iaf jätte bra att du kan hjälpa hanns matte :D

God morgon allihopa!
Idag ska jag till pappa som fått hem två collievalpar!
Var längesedan de hade collies!
Ska bli såå spännande, så nu ska jag sätta fart att bada Sam som rullat sig i leran på åkern och sen iväg med bilden och alla jyckarna!
Kramar på er!
7, ta med kamran o ta kort är du snäll
Hoppas du får lite pussar av dom med :D

#6 Jag kommer inte att ha han hemma hos mig eftersom Mischa har problem med främmande hundar och jag vill inte riskera att den lille blir mellanmål, så jag ska bara gå på en promenad med Ruffe under dagen, hans matte har inte så jätte långa arbetsdagar så det går bra att han är hemma hos sig.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ÅHH Ann vilka fina bilder,lilla silverbus är ju så go
.
LinnSam nyfikna jag vill såklart veta varifrån dom kommer?,åsså hoppas jag få se bilder sen
Godeftermiddag!
Här har det regnat hela dagen, så har mest hållt oss inne, men så snart all tvätt är klar och ihopvikt igen, så blir det långpromenad i skogen. Får passa på medans all pollen fortfarande ligger på backen
även att det betyder blöt smutsig hund.
Ha en bra dag!
9, Ne det gör du rätt i jag tänkte lite på honom (mischa) men så ta hem en daghund som inte är van heller med dina övriga djur kan skapa trassel o strul. Kul iaf att du ska hjälpa och gå ut med honom. Hoppas att det går bra :)