Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1135 ggr
AnnL
0

Godmorgon Söndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fortfarande ingen riktig vårmärme. Men inget regn. Glad

Väntar med spänning på valpningen. men hon verkar inte vilja släppa fram dom små liven. Så det blir att vänta vid telefon ytterligare en dag

En långtur med Silver är annars vad jag ska hitta på idag.

Silver har blivit en riktig knähund. han vill mer o mer ligga i knät hos matte. Just nu ligger han och sover i mitt knä så det är inte så lätt att skriva. Kyss

Ha en skön söndag

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

God förmis på er!

0,Hoppas du hör något snartFlört.

Här är man trött trött trött på regn och det kalla vädret,känns som man bara vill sova sig igenom dygnen nuRynkar på näsan.

Tur man har hundarna som rycker upp en när det blir tungt,det spelar ju ingen roll om det är motigt att gå ut med dem,alltid hittar dom på något som får en att dra på smilebandenGlad.

Idag ska jag hänga upp nya gardiner på övervåningen i alla fallFlört.

Ha en fin dag alla!

AnneN
0

Go´morron!

Vem stal min sol?! Skrikandes Den är spårlöst försvunnen och ersatt med trista gråa moln!

Idag blir det att bada en bekants hund och ikväll ska jag med Mischa på Hundhuset Glad

Har även fått svar från en som sökte hundrastare här i närheten, kunde inte låtabli då jag såg annonsen för jag känner den lille krabaten, en underbar liten york vid namn Ruffe, med en del problembeteenden och jag älskar utmaningar Glad

Önskar er alla en bra dag

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karizma
0

Hej! igår var det soligt o fint vi var ute och ragga med mig chali o hans matte 2.5 time bus promenad o mys vart det :) Men idag är solen borta här med o det är lite kyligare samt regn :/

Vi ska ta det lite lugnt idag var ute förut på en trevlig runda avsluta det med lite sökagodis i högt gräs tog lite tid Flört. Tvättar lite o ska ta chanels sängkläder o kudde så dom blir rena o fina. Satt o spana lite på våran trapp… Måste göra det säkert även på sidorna spaljen är för gles så ska köpa något nät att sätta för, pga valpsäkert. Men det är ett tag o kura ut det men man kan ju iaf mäta o kolla vad som är bäst :)

Ha det så bra alla!

0 får hålla tummarna att hon inger idag o det stora undret sker ;)

1, visst är det skönt med hundar på så vis att man blir piggare o gladare. :)

2, får hoppas att det går bra idag med badandet och Mischa ikväll. :)

AnneN
0

#3 Jodå det brukar inte vara några problem med varken badandet eller Mischa. Hoppas de små papillon som var där förra gången han var med kommer ikväll för dem tyckte han ju om. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!