Bild bomb från ormskogen
Vi har döpt skogen till ormskogen,eftersom vi hittade ett antal huggormar där förra sommaren,men denna gången tog jag med mig kameran,för det är en jättefin runda att gå med hundarna,ligger någon km från där vi bor,kul att åka till en annan skog ibland och där är det vackert
.
Så nu följer bilder från igår….
På första bilden fick jag dem att sitta bredvid varandra,och det har oftast inte Spike tid med
.
Vilekn fin skog ren o fin, härlig gammal mur fanns det med. Härliga bilder på grabbarna bus förstår om de är nöjda efter hela detta äventyr.
Trevligt att du tar med dig kamran. vi letar med efter annan skog då den vi gärna går i är full med äkliga fästingar 
jättehärliga bilder :)
Verkligen härliga bilder att se 

Söta hundar :) Vad är det för ras? 
Tack
18,Det finns murar men just det där är en gammal husruin,finns flera stycken sådana just där
.
21,Det är en långhårig collie och en chabrador/rottis
Härliga bilder på godingarna. Tur att du inte såg någon orm. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
23,Tack
Näe inte denna gången,men jag lovar dig att jag har röntgensyn varje gång jag går där nu,men den är mysig att gå även vintertid

Härliga bilder på vackra vovvar 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack Anne:-)
Härliga bilder på vovvarna :D
var ju jätte fin kort der där med ser att de fått upp spåret av något djur. Han ser ju så fräsh ut än gammel Spike trevlig o se förståndig grå nos söt som socker.
29,Näe så stor är den inte,men på andra sidan stigen finns en gammal källare ett par meter ner i backen,som troligtvis tillhört det huset från början.
Ja Spike är en go gammal herre i sina bästa år