Världens största hund
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Oj, jösses, det var ingen liten knähund direkt 
_**/Mvh Anne
egen hemsida den ska man gå in o titta på. 111 kg var ju fjäderlätt haha.
Oj, kan man leva normalt när man är så stor? xD

#3 Varför skulle han inte kunna leva normalt? Långa människor kan väl leva normalt, så då bör väl hundar kunna det med så länge de är friska.
_**/Mvh Anne
#4 Nja, väldigt långa människor kan inte alltid leva normalt. Problem med hjärta/leder/och annat.
5,Jomen hon sa ju så länge den är friskt,långa människor kan ju vara friska också
#6 Jo, men jag undrade bara om den var frisk ;)
Har sett hunden tidigare i någon artikel. Vilken bjässe! Vacker var han då.
Min mans kommentar "det där är ingen hund det är en ponny"
och jag håller nog nästan med.

Synd att den inte var Harlequin.. 2008 är det var World Dog show på Stofair, dagarna innan öppning så hörde jag världens bästa kommentar av ett barn som såg när två stycken Harlequin Grandisar hoppade ur en bil..
Och barnet säger till sin pappa… -Titta… Dom har två kalvar i bilen??? Va konstigt, varför har dom inte dom i en vagn??
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
10 barn ger sköna komentarer om mycket :) den där var bra för go haha.
OT NU men en rolig komentar från min son för flera årsen.
Min son såg en mörk/svart person första gången o han satt länge o tittade jag visst att snart kommer frågan. Så kom den- Mamma varför är han så där bränd? vet han inte att man inte ska sola solarium? En tjej satt o drak dricka o börja asflabba spruta dricka från mun o näsa. Jag svarade att dom är så mörka för dom bor i varmt land där solen lyser massor hade dom haft ljus hy som oss hade dom haft jätte on av solbränna hela tiden. Han vart nöjd av svaret han var 3 år o fatta väl inte allt jag sa kanske. Detta med solaruim har jag sagt då en kompis till mig var hemma hoss oss, hon hade solat solarium o snappa upp att det var farligt man + att min kompis är rödhårig o väldligt sönderbränd var hon. Kompisen sluta sola efter det med kan jag säga hon såg ut som en röd kräfta, mindre snyggt o det sved som f*n sa hon