Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 878 ggr
AnnL
0

God Morgon 14/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Märks att du varit borta länge Anne o saknat att skriva. En massa nya fina inlägg att läsa. Flört

Här är det ännu en regnig och grå dag.

Åka och handla och förhoppningsvis bättre väder upp åt dagen så Silver och jag kan vara ute.

Ha en skön fredag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

Go förmidag!

Var ute nyligen regn men inte så kallt, vi led inte så vi traska på dok har jag inga gummistövlar hemma dom är kvar i stugan , så blöt vart man om fötternaSkäms Det är bra att det regnar lite men visst saknar man sol o lite värme är sugen på sitta ute o ta en kopp kaffe o bara njuta. Fick mial igår av uppfödaren som bjöd på söta bilder på mamma o bäbisar så fick vi se våran plutta. Nu vet jag hur det är o vänta men samtidigt känns det bra man har tid på sig kolla in saker o göra det säkert här. Vi måste göra bra grind till trappen och köpa sladdgömmor.

Hoppas att ni får en bra dag trots att det regnar på vissa Glad

AnneN
0

#0 Ja jag har saknat att skriva på forumet + att jag hittade en massa nyheter gällande hund på expressen.se så då kan jag ju inte låtabli att dela med mig av mitt fynd Skrattande

Planerna för dagen är att städa lite (speciellt på balkongen) och ikväll ska vi bjuda svärmor och hennes karl på grillat, blir första grillningen för i år och det blir oavsett om det tänker regna eller inte.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0

Godmorgon

Här är man nyvaken med världens huvudvärk, men är man ensam med djuren så måste vandra ut ändå.

Men resten av dagen blir det nog till att ta det lugnt, ska försöka ta ett varv med dammsugaren, om jag förstår hur den funkar, vi köpte ny förra veckan..

ha en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[imaginepeace]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! (eller goddag kanske)

Här uppe i Skellefteå regnar och åskar det, men det är ganska mysigt ändå. Jag är hundvakt idag Glad Lilla Tyko på ca 15 veckor!

AnneN
0

#4 Tack för vädervarningen, med lite otur kommer säkert åskan upp till Luleå också, men då är jag iallafall förvarnad.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sunrise
0

God förmiddag!

Det verkar vara en underbar dag idag, soligt och 20+ ;D

Och körsbärsträdet blommar och allt är underbart… Har dörren öppen till trädgården och hundarna leker där ute :3

Karizma
0

4, söt liten buse :)

[imaginepeace]
0

#7 Jo, han är ett riktigt litet charmtroll. En kort promenad tar jättelång tid för alla ska stanna och gulla med honom Tungan ute

Han har dessutom blivit bästa kompis med min ena katt Samson, de springer och jagar varandra och är så himla söta. Tror jag måste filma lite så ni får se Skrattande

Karizma
0

8, Det är så med små Valpar, man får säga ifrån på bra sätt helt enkelt för det kan vara grymt jobbigt o höra folk med som gör sin pipiga rös åhh så liten plutt plutt så söt blablabla :P Men är man bara hundvakt så är det väl okej o stå ut med:) man blir någ poppis haha.

Maja2
0

Gokväll :)

Här i bygdsiljum blev det sommarväder helt ´plötsligt :)

20 grader varmt och strålande sol, ända till 19.00, då blev det åska och regn. Nu håller det på att klarna upp igen :)