Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 758 ggr
AnnL
0

Godmorgon 12 Maj

Regnet det bara öser ner o kallt är det.  Vill ha värme och riktig vår nu.

Vi är några från agillityn som skulle träna lite i eftermiddag på bruks men det ser inte ut att bli något av i detta vädret.  Rynkar på näsan

Får bli lite lekar inomhus idag, sen ska vi på buggkurs ikväll.

Ha en skön dag .

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Freke
0

På Gotland idag, sol lite vind så det lär bli en skön dag…

Hoppas nu att vädret kan hålla i sig, men det är väl att hoppas på för mycket, tycker det inte varit någon vår direkt än??

Så det blir säkert bara ett tok omslag så är det sommar?.

Tråkigt… gillar att det våras inte bara pang på..

Nu morgon prommis.. trött Tzar vill inte gå innan nu?? Men jag klagar inte.. ha en bra dag

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Karizma
0

Go förmidag!

Vakna o kännde mig utvilad det var ett tagsen man kände så.      Gick en skön morgonpromis lite småkallt är det ute så man får klä på sig väl. Ska ta med Charli på långpromenad sen tror jag tar den vid ån o går runt det tar en stund den promenaden. Ska ta det lugnt idag, ska gå till bibblan o kolla in lite böcker. Ha det skönt alla!

spikes
0

Hej på er!

Regnet bara öser ner,och jag ska ut med busarna,dom var ute kl 7 i morse,sen har dom sovit som stockar,men nu får dom allt masa sig upp ur sänghalmen,för jag ska till sjukgymnasten idag,det blir ju inget i morrn eftersom det är en röd dag.

Ha de gott allihopa!

AnneN
0

Go´kväll(?) Glad

Idag har vi äntligen lyckats få internet här hemma igen så jag har haft en hel del läsning under dagen, men nu börjar jag så smått komma ikapp.

Hoppas alla haft en bra dag och får en bra kväll Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
0

Här i norr har det varit fantastiskt väder idag. :)  Man får en förhoppning om att våren  ska komma, och att snön ska försvinna snart.

Freke
0

Välkommen tillbaks AnneN.. vi har saknat dig..

kram

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus