Malamute+Schäfer född 2005
Hoppas du hittar syskon eller nån släckting himmla fin Charlie är :)
Lycka till :)

Tack, Karizma! :-) Det hoppas jag också!
NaimaG: Oj, vilken skillnad det var på våra hundar! Svårt att tro att det finns någon gemensam nämnare mellan dom!

Måste nog redigera infon om att han kommer från västkusten. Verkar vara helt tvärtom, vid något tillfälle har han bott på en ö (?) vid namn Sandhamn (?).
Hoppas verkligen att någon vet något!
OJ!! vad fin han var
0 han liknar den hund som steen hjälpte på va de säsong 1??? haha tyckte han påminnde om den hunden…
ägaren bodde på nån ö å hon kunde knappt hålla han… osv, men kanske blandra ihop? tyckte i alla fall den påminnde… ( men ja tycker många saker på minner om nåt å de e de ej i närheten ;) )

Jag har hört rykten om att han har varit med i hundcoachen, så det kanske stämmer! Däremot vet jag inte alls i vilket program, eller om han är huvudpersonen eller en förbipasserande hund.
Kommer du ihåg något mer?
7, går det inte snoka fram på hamsida eller via google?
hundcoachen del 1 dökte på denna men så gammal tror jag inte dom avsnitten är ser ju inte på detta pogram ofta iaf. Men vilket år är detta handlar om ?
7 Filmerna släpptes säsong 1 08 säsong 09 så säsong 1 måste ha kommit under 07-08 å de… tror allt att de e den hunden ja..
dem har bara gjort i 2 säsonger… å ganska nya..
6, tror du att det är den ägaren som hade hunden då är den första ägaren? Bör ju vara så iaf få fram hans namn kan man säkert kontakta honom för mer info om rätta uppgifter om uppfödaren samt kanske hur många dom var i kullen :) Då genom kontakt med fd ägaren :)