Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 773 ggr
AnnL
0

God Förmiddag 10 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det lite sol idag mellan molnen men ingen värme.

Har förberett lite mat eftersom jag ska ha en väninna på lunch. Sen blir det prommis närmare kväll.

Får åka och köpa avmaskningspiller till katten också idag. Såg att hon hade mask.

Smittar det till hund? Silver springer ju o slickar katten i ändan så fort han får en chans.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

Ja viss mask kan smitta till hund,men köp bahnmint till Silver om du tycker att han har avmaskats nyligen,den är mildast,det finns ju till katt ocksåFlört.

Ha en fin dag alla!

fridaas
0

Goddag!

Här står det kloklippning på schemat för alla tre odjuren. Just nu är de inte speciellt populära då de levt rövare halva natten.

Men men, ikväll/eftermiddag ska vi ge oss ut på skogsäventyr, killen ska röja och jag och celine ska hålla honom sällskap, tror han. Fast känner jag mig själv och Celine rätt kommer vi utforska skogen istället och få lite terrängträning, för det var hur längesen som helst.
Ska försöka flörta mig in så vi kan åka och köpa nya träningsskor till mig någon dag med, då blir det en massa terräng sen!!

Hoppas ni får en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Sisa]
0

Hejsan!

Vill önska er alla en fin dag!  Glad

Karizma
0

Go dag! Här har jag haft lite fullt upp, ut med hunen,tvättstugan,barn och matlagning. Nu ska jag snart ut på långis och vi tar med oss Charli. Prata med hanns matte som är underbar person hon ska antagligen ha charnel då vi åker till Öland, inte rent 100 bestämnt men charnel gillar henne o charli så tror det kan gå bra iaf.

Nu ska jag ut o gå lite :) Ha det så skönt alla! Glad