Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1102 ggr
AnnL
0

God Förmiddag Söndag

Ännu en regnig kall dag. Känns inget roligt att hitta på något i sådant väder. Rynkar på näsan

Det får bli en bok i soffan och en promenad i skogen om vädret tillåter i eftermiddag.

Silver har fått söka godis på förmiddagen så han har fått lite sysselsättning.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

Go Dag!

Idag var det inte så kallt o blåsigt så vi har vart på härlig promenad dok var det bra att jag hade vantar slapp jag få isfingrar :)

Fick ett mail igår från en uppfödare som fått sina Valpar, dvärg pudel så vi ska höras vidare om några veckor vi kommer vara fodervärd o vad kul  :)  Men vi avaktar o se så de klarar sig. Hon trimmar och ställer upp vid hundvakt vid behov.  Kanon trevlig uppödare som tänker bra, och det är i närheten med så det är tipp topp. Nu ska jag ut o snabbrasta Chanel tjejen ska på barnkalas. Ha det gott alla !

fridaas
0

Goddag!

Här har vi nyss vknat så pojkvännen är ute med hunden, medans jag ska packa ner vad jag ska ha med mig till honom, nu när vi åker ner till Lehovda igen!

Fast först ska vi träffa några av mina vänner och spela spel, eller iaf titta på när de andra spelar.

Ska bli oerhört skönt att komma tillbaka "hem".

#1 Va roligt att bli fodervärd!! Hoppas verkligen att de klarar sig!

Ha en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

Goddag på er!

Har varit ute hela dagen och trotsat det tråkiga vädret!,men nu fick jag massor gjort och dammen är snart helt färdig,bara en del växter runt om kvar,sambon har verkligen slitit med denFlört.

Ha de gott!

Veero
0

Goddag :)
På morgonen har det varit varit fint solit väderGlad Så syster och jag tog hundarna ut på en lång promenad i skogen! Nu ligger dom trötta under bordet och vilar.
Just nu är det vindstilla och lite sol.

Karizma
0

2, Jag hoppas inte för mycket men det är ju drömen att ha en liten pudel, största pluset är dok uppfödaren går mycket på att man ska passa bra med uppfödaren då blir det som bäst.

3, Kul att det snart är färdigt, det tar lite tid men vad fint det blir sen när allt är klart. Finast är det väl om något år när växterna tagitsig lite bättre. Olika grässorter finns ju att skaffa som är jätte fina med. Ska själv köpa 2 sorter men ha det i landet höga sorter har jag sett ut men vid damm vill man väl inte övertäcka med det kanske.

4, Tur att nån av oss får lite sol :)

spikes
0

5,Vi har ju haft dammen hela tiden,så vi lade alla växter och olika sorters gräs åt sidan medan vi grävde,sen flyttade vi den stora bambu busken också,och ett av pilträden,sen finns det ju ett lite ovanligare pilträd och ett körsbärsträd och lite annat runt om,så flera växter behövs ju inteFlört

Karizma
0

6, fi 1000an,man blir ju sugen o bara glo på eran damm med. Ddu har många saker som lockar 1, du själv 2 hundarna 3.ser så fint ut i eran trädgård 2 en damm med växter o fiskar …

spikes
0

8,TackGlad