Hemma :D
Nu är min lilla tjej Pipa hemma :D
Hon har ju rest med mig hem från spanien, men kom till karantän för att ta blodprov, fick vara där i 12 dagar.
I torsdag åkte jag och min kompis och hämtade henne.
Väntade i 4 timmar på att få henne på Arlanda.
Fixade en massa papper och så fick vi betala 15600 kr, kan säga att det vart en chock för mig att höra priset och man skulle betala på plats. Men tur nog hade jag råd.
Sen så tog dom fram henne och så fort hon såg mig hoppade hon runt i transportburen och jag tog ut henne och hon pep helatiden och var helt överlycklig 
Eter en lång resa med buss, pendeltåg, tåg, bil och en massa gående så kom vi hem.
Hon var nästan grå i pälsen och känndes riktig skitig så en dusch blev det när hon kom hem, och så har hon ett sår i nacken, + en festing satt på henne som nu är borta. Och hennes sele satt upp och ner, det som ska vara på magen var på ryggen. Men annars var allt bra med henne :D
Hon funkar bra med våran andra hund, men när man ska klappa våran hane så morrar hon mot han, hon blir så avis
Men dom leker och verkar annars funka bra ihop!
Bilden är när hon kom ut ur transportburen.
,kul att det går bra,lycka tillvidare
Kul att tjejen är hemma nu :) Var mig inte nån billig peng men fick pynta, men det är hon ju värd. Grattis till äntligen vara hemma :D Söta bilder du bjuder på