God förmiddag 7/5
Nyss satt fyr i kaminen,för det är som sagt kallt och man håller på att blåsa bort här,tur man har 2 stabila hundar att hålla sig i
.
Snodden har börjat med en ny företeelse här,och vad jag kan utläsa av honom så anser han att har man en gång kommit hem,så har man inte lov att gå iväg igen enligt honom,han sätter sig på fötterna "bonk!" på den som kommer innanför dörren efter skola och jobb
.
Dock inte på mig för jag finns ju hemma om jag inte har något ärende
,han har gjort så ett tag och jag har studerat honom just bara för det,han följer dessutom efter familjen och håller koll på om dom går igen,och närmar dom sig ytterdörren så sätter han sig ivägen för att dom inte ska kunna öppna,stannar dom då till så satter han sig på fötterna på dem,just bara för att markera att han ogillar att dom går igen,ser så kul ut
.
Ha en fin dag allihopa!
#0 Haha Han har sina ideèr käre Snodden. 
Blåsigt o kallt här också. Långkallsingarna på igen. 
Blir att helghandla och en tur till skogen i blåsten. Silver är ändå ganska mör idag efter agillityn igår så han behöver ingen längre promenad idag.
Han ska få ett märgben o syssla med och söka lite godis här hemma.
Skulle klippt gräsmattan till en väninna idag men det får vara i detta vädret.
Ha en skön fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Äntligen fredag säger jag som jobbar mån-fre
En hel helg framför sig då det ska dras tråd i hästarnas sommarhage. I kväll blir det en helgkväll med vetten då hon ska gå igenom alla mina djur (Hund, katt o två hästar).
Blir väl en del långpromenader o lite bus också men bäst av allt tycker Alfons det är med sovmorgon
Trevlig helg
0, Låter som en bra företelse han har räknat ut detta bra :) haha
Tjo! Ska snart gå ut med hundarna i blåsten. Jag tar på mig mössan för annars har jag svider öronen av blåsten. Jag har stängt av alla element men fått sätta på dom igen pga blåsen och inte tät lägenhet. Det är medeltidshelg här i stan så jag ska hitta på lite imorgon med dottern o min man. Är en del o se på :) Hoppas alla har en bra fredag!
Goddag!
Här tog vi en långpromenad i blåsten, ner till pappas jobb för att kopiera betyg så man kan skicka in ansökan till utbildningen.
Ska försöka ta tag i den förbenade städningen snart oxå innan pojkvännen kommer hit då vi ska till stan och leta konfimationspresent till min syster.
Ikväll åker vi till farmor 
Goddag på er,
här är det en mindre storm utanför fönstret. Ska ta en promenad med Aramis snart, får se hur långt vi kommer.
Annars blir det bara plugga idag, mina kurser börjar gå mot sitt slut så det är många muntliga avslutningsprov jag måste repetera till nu, kanske tur att det är lite tråkigt väder då så man inte behöver sitta inne och plugga när det är strålande sol och vindstilla 
1-3,Haha ja beräknande är han definitivt,man kan riktigt se hur myrorna rusar i huvudet ibland,och då har han alltid nått bus på gång som man inte är beredd på
.
Du gör rätt i att ta det lugnt idag Ann,kom nyss hem från affärn och gissa om det blåste på vägen när jag körde
.Det där märgbenet blir nog alldeles lagom åt honom idag.
Ha en fortsatt fin dag och blås inte bort allihopa!.