God mitt på dagen 6 maj
Hej hopp allihopa!
Lite trött på att det är kallt ska jag väl säga att jag är,hade långkalsonger i morse på prommisen
.
Annars har jag en riktigt tråkig dag framför mig,med sjukgymnast och hämtning av hundmat.
Vi får väl se hur eftermiddagen kvällen fortlöper,hundarna är ju glada i alla fall,tur att dom får en att dra på smilebanden en sådan här dag
.
Ha en fin dag alla!
#0 oj, har du så kallt
Vi har haft jättevarmt idag, har gått utan jacka, snacka om vårtecken 
Vi har haft besök idag av min mammas kusin, min syssling och hennes lilla son. Det var en upplevelse, han och Dobby var lika rädda för varandra båda två
Dobby skällde och han skrek. Vi hade Dobby bakom kompostgaller fär säkerhetsskull (han är inte så bra med människor, ännu mindre små barn). Viggo däremot blev väldigt förtjust i lillkillen och skulle fram och pussas varje gång han blev ledsen 
Nu ska vi äta och sen blir det långpromenad. ha en bra dag 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Hejsan!
Här är också kallt, även om solen är framme. Väntar och längtar efter den härliga vårvärmen!
Ha en fin kväll alla! 
Godkväll!
Här har vi haft dragkamp jag och hunden.. hopplösa hund som vägrar gå ut när det är fotbollar, barn och cyklar ute.. Men men mer träning och lära henne att det inte är farligt så löser det sig nog.
Har även varit och grillat hos grannen och nu blir det storstädning i köket till att börja med, ta ett rum i taget känns bra..
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!
Go kväll!
Seg idag men vart ute o gått flera promenader var ganska så skönt mitt på dagen så vi var ute o strosa då :) Men kom in nyss efter våran kvällspromenad ursh blåser ganska så kallt ångra mig att jag strunta i vantarna så nu har man kalla fingrar
Jag fryser ofta när andra går i kjol går jag i byxor o när det är varmt ute så får jag spader av värmen, min favvo temp för njuta är väl runt +20 men vid +25 storknar jag. Visst ser man fram mot lite värme o sol så man kan njuta av sola lite. Vi ska kolla efter utemöbler o jag vill ha äldre stuk medans min man vill ha nyare.. Får se vem som ger sig på den fronten
Har ni bra tips på hur man får lite mer energi då jag känner mig trött varje dag. Kanske ska man ta lite järntabletter brukar ju behöva käka det.. Nehe dags o äta lite. Ha en bra dag!
Godkväll!
# 0 Här är en till som har plockat fram långkalsingarna igen. 
Kallt har det varit hela dagen och blåst har det gjort.
Varit och hälsat på Silvers bror och mamma idag. Silver ska snart få helsyskon. Nästa vecka och jag ska vara med under förlossningen. 
Sen har det varit agillity träning ikväll. Så nu är både jag och Silver trötta.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.