Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1238 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 5 maj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er en god morgon och en fin dag!

Denna årstid saknar man en hund allra mest…en kompis att vara ute tillsammans med…och se naturen vakna till liv igen!

Må så gott!

Fridaaaa
0

God Morgon :=)

Här är det inte så fint väder, molnigt och trist, så det är inte roligt att gå ut med vovven i sånt här väder. Mysa i sängen istället :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

spikes
0

Morrn Sisa och alla andra!

Javisst finns det fina dagar och årstider man får uppleva med hund,det är som sagt en trogen vän alltid,jag förstår din känslaGlad.

Idag blir det just sådana prommisar för solen lyser och fåglarna kvittrar,Snodden har redan varit ute och jagat bort en katt från dammen kl 06,00 i morse,sen var matte vaken ordentligtSkrattande.

Ha en bra dag allihopa!

Trollhassel
0

God morgon! Strålande dag! Ska på två möten idag. Föräldragrupp och babymassage. Stackars lillan har kolik så det blir inte av att sitta vid datorn så mycket nu.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnnL
0

Godmorgon!

Här är det grått och kallt, får täcka över mitt grönsaksland med fiberduk annars går det nog åt pepparn med min sådd. Rynkar på näsan

Ska till frissan nu på förmiddagen. En runda i skogen under eftermiddagene sen buggkurs ikväll.

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

Godmiddag

Nu börjar solen värma lite här, men det var kallt i morse. Jag bar in mina blomkrukor från täppan i gårkväll och det var nog tur annars hade de stackars blommorna frusit ihjäl i natt.

Ha en bra Onsdag!

Zabelle   

Karizma
0

Go förmidag!

har ont i naken/huvet 4 dagen i rad så idag är typ all min engergi väck men det ska inte stoppa mig Glad Glad o uppåt det ska man vara för då mår man bättre såg på en film som var rätt rolig passa på vila o skratta lite.

Idag ska jag gå som vanligt träna lite med damen på morgonen o fick ge henne onda ögat efter det var hon mer med mig. Man behöver inte göra mer än harkla till lite så fattar hon att oj jaha. Busa lite med henne efteråt för det är oxå en träning i sig att tillåta busa med matte som betersig helt konstigt men roligt är ju kul.

Jag har lite at ta tag i här hemma lite städ å sånt mindre kul men skönt o ha det avklarat.
Ska ta o träna lite mer sen på våran monent slappna av o bara njuta av naturen. En tur med Charlie väntas funderar på o ta o träna honom med lite kontakt då han är urdålig på det han bara gå o gå o stretar. Inte vill man behöva säga till 70 gånger på 100 meter att gå igämnter. Ne lite ändring på det är det dags med, muta kan han glömma det är någ lite bus som beröm han behöver. Vi får väl se om jag frågar om lite tips om detta sen Flört Hoppas alla har en bra dag här är det ganska så skönt ute! Kram från oss!

fridaas
0

Goddag!

Här ska man försöka ta tag i städningen lite innan det är dax att åka tillbaka till Jönköping. Inte alls sugen å att åka hem.

Kallt satan är det oxå, både inne och ute, snöat i natt igen och var frost ute när jag var ute med hunden för någon timme sen..

Men men förhoppningsvis blir det bättre!

Ha en bra dag

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.