Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettefterlyses-försvunna-upphittade-hundar
Läst 1976 ggr
EmmaVarg
0

!!!EFTERLYSES!!! SCHÄFER/HUSKY(?) TIK

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(OBS! bilden är när hon var 6 månader)

Jag saknar min förra hund och undrar ifall någon kanske vet var hon bor nu?  Här är information om henne;

hon blev överlämnad till några som skulle passa henne när jag och min familj skulle åka till turkiet och sedan när vi kom hem fick vi aldrig tag på som som skulle ha passat henne.

Hon är född 2007, så borde vara runt 3-4 år nu.

Hon har ett brunt och ett vit/ljusblått öga. (Ej blind..)

Jag hade henne sommaren 2008, Hon heter Lexi och på hennes papper stod det att hon var en vit schäfer men hon ser ut som en Siberian husky / Schäfer.

hon borde vara nånstans i göteborgsområdet om hon inte sålts vidare längre bort…

spikes
0

Hoppas du hittar henne

Karizma
0

Men gösses vilken storry.. ni gjorde anmälan o polisen har inte fått in henne? Du kan ge varning även för oseriöshundvakt för detta är ju skrämmande. Hoppas du får napp och att hon har det bra.

EmmaVarg
0

#2 nej, vi gjorde ingen anmälan.

när vi va bortrest ringde dom o sa att vi fick hämta henne för att hon bet sönder deras saker, ( hon var några månader och hade inte lärt sig sluta bita saker o så) men vi kunde ju inte bara åka hem och hämta henne för min mammas kusin skulle ha bröllop dagen efter och sen när vi kom hem o mamma försökte ringa dom så svarade dom aldrig .