Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1555 ggr
apache
0

Filmtips

Jag vet inte om det redan finns en liknande tråd men jag lägger upp den här ändå :)

Som titeln lyder, jag tycker att man i den här tråden kan både ge och läsa filmtips om rekommenderade filmer om hundar!

apache
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja rekommendera en film som heter Hatchiko.

Filmen är verklighetsbaserad och handlar om en hund som älskar sin husse över allt annat. Hachi som hunden kallas lär sig när hans husse går till jobbet och när hussen slutar jobbet. Hatchi väntar varje dag exakt samma tid på samma plats att sin husse ska komma hem från jobbet.
En dag dör plötsligt hussen men Hatchi fortsätter att vänta på husse varje dag i 10 år på att han ska komma hem…

Jag rekommenderar filmen starkt även om man mest sitter och gråter halva filmen.

Karizma
0

1, Den filmen såg jag med min man o dotter jag tjöt o dottern med, så vill man ha mys se inte den. Är man deppig se inte den…

Jätte fin film, men mer än halva filmen sitter man o grinar.

Sen #1 berättar du hela handlingen  Flört

[Vargnatt-]
0

#1 Också sett den, älskar den verkligen, så fin och sorglig på samma gång. Grät en hel del under den filmen.

spikes
0

Låter sorgligt.

Vill man skratta och även få lite handling och sorg blandat,så ska man ju helt klart se Hosch med Tom Hanks,jag kan se den om och om igen och skrattar så tårarna rinnerSkrattande