God Morgon 4 Maj
Godmorgon! Här uppe i norr är det klarblå himmel och skinande sol, men inte särskilt varmt 
Jag har lyckats stuka foten för femte gången på kort tid så jag ska snart iväg till vårdcentralen och kolla upp foten. Hoppas ni ska hitta något trevligare än det idag! 
Morrn på er!
Ska till läkaren för en genomgång av rygg och nacke,och vill inte alls
.
Det är grått här med,så idag blir det en dag där jag gör vad som faller mig in
,och prommisar förstås
.
Ha en bra dag alla!

God morgon
Mulet även här hos mig idag. Jag jobbar så jag behöver inte ens fundera på vad jag ska göra.
I kväll blir det hästarna och hundprommis.
Må så gott alllihopa!
Tjim på Er! Här är det kyligare o mulet oxå har vart ute o gått en härlig runda och tränat på att inte stanna vid kissefläckar då jag behöver gå lite raskare. Vi tar kortare tur för lukta på sånt men just mortionrunorna ska inte innehålla det så lite läxa för jag vart slapp i 2 v på detta (släppt efter på den frånten). Ska ha Charlie idag så en långtur väntas för honom oxå, han har gått ner lite i vikt tack vare våra promisar :) Ska klippa klart Chanel så hon inte ser så hackig ut, behöver skaffa en trimmer men de kostar en del så det får vänta lite med. Tvätta lite idag. Ha det så bra!
Godmorgon
Här är det urkasst väder igen, regnar och är kallt. Men men gilla läget. Blir mest till att hålla sig inomhus och gosa med djuren. Just nu ligger Celine vid mina fötter i soffan och illern på magen och katten på ryggstödet, kan inte bli mkt bättre.
Ska försöka komma på vad jag ska göra för mat till pojkvännen med. Om jag orkar. all ork är som bortblåst.
Men kommer nog tillbaka när vi kommer hem till Jönköping igen..
Ha en fin dag!
God eftermiddag kanske man säger nu x)
Idag ska Viggo och jag på rallylydnad, introduktionskurs. Ska bli jättekul
Förutom att han har lite problem med att koncentrera sig, hoppas att det kommer gå bra på kursen
Förra gången vi gick kurs så juckade han ju hela tiden… pinsamt 
Ha det bra alla!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
6, Hur gick det? Rallylydnad är det flera som sagt att jag ska prova med chanel eftersom hon är så duktig men jag vet i katten om det är våran grejj.
#7 Det gick över förväntan, han var ganska duktig
och det var jättekul
Dock så handlar det väldigt mycket om fot, iaf nu i början, och Viggo är inte så bra på fot så det blev lite jobbigt
Nästa vecka ska vi gå en bana med tre skyltar, har ingen aning hur vi ska klara det.
Så har dom kört speedway här idag, vi har nyss flyttat så vi bor typ 200m från banan, så nu har hundarna fått lära sig lite nya ljud 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.