Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettförsäkringar
Läst 926 ggr
[nataschaj]
0

Försäkring

Jag e nyfiken på vad försäkring ni har!

Gör så här skriv försäkrings namnet + antal hundar.

Jag kan börja. Kopiera å klistra in!

( jag ville inte göra detta som en underssöknngs tråd, iutan som en vanlig elr vad man ska kalla det, vill MOD ändra på det, så är det ok.)

Agria 2

Royalz
0

Agria 2
Sveland 1

Men är det inte bättre att man plussar på en om man har lika? Altså om någon mer än jag har Sveland så skiver dom dit en 2 osv.

[nataschaj]
0

jag vill veta antalet hundar som man har försäkrat. Asså såhär.

vi säger att ja har 10 hundar  dem e försäkrad i agria

då blir det Agriga 10 kommer de nån mer med Agria som ahr 2 blir det 12 osv. å de gäller andra försäkringsbolag med.

Fattar du hur jag menar?. Jag e inte ute efter att jag som matte har försäkring utan vill veta hur många hundar man har i en å samma försäkringsbolag.

det är antalet hundar i en försäkring jag e ute efter. Har ni oliak färsäkringsbolag Till era hundar så skriver ni det med.

Ex 1 Agria 1 sveland men jag har 2 hundar allt som allt.

spikes
0

Folksam 2

[Trojasmatte]
0

Folksam 1

Maja2
0

If 1

AnnL
0

Folksam 1

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[nataschaj]
0

Agria 2

Sveland 1

Folksam 4

If 1

MoaW
0

Agria3

Sveland 1

Folksam 5

If 2

Hoppas jag gjorde rätt nu Glad Har alltså en försäkrad i Agria, en i folskam och en i if (fråga mig inte varför Tungan ute)

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[nataschaj]
0

8 Helt rätt!

bara fortsätta såhära nu!

Royalz
0

#9 Det var ju så jag menade om man skulle göra.. Men du bara nej så ska man inte göra.

[nataschaj]
0

10. jahaa då missförstodnjag dej, trodde du menade annat

Karizma
0

En fråga till er med olika försäkringsbolag o fler hundar.. varför olika bolag? Har ju förmig att man får billigare försäkningar då man har fler hundar i samma. Så var det iaf när jag hade hästar..

Själv har jag If 1 hund

MoaW
0

#12 haha jag vet, det är ganska dumt Flört Vi har alla tre i olika, vet inte varför det har blivit så. Malou tror jag redan var försäkrad i folksam, sedan när vi skaffade Dobby blev vi rekommenderade Agria, och sen Viggo hade min bror först och då försäkrade han i if. Vet inte om man kan byta försäkring, eller om man förlorar på det, borde kanske kolla upp det Tungan ute

Karizma
0

13, Tror inte man förlorar något, det bolaget man väljer sköter "överföringen" o den ska gälla dirr så var det iaf vid hästar o tror inte det är anorlunda med hundar. Även katter som jag hade försäkrade flytta jag över så jag hade alla på samma bolag. Men jag tycker man kollar upp lite priser o vad försäkringen täcker och om man får lite "packetpris" :)

MoaW
0

#14 Ja men Malou har haft endel problem och är dessutom från ett annat land och vi vet inte hur gammal hon är (alltså hon kan vara hur gammal som helst), och då har jag för mig att dom sa att om vi flyttar hennes försökring så kommer den inte att täcka någonting. men det är ju värt att kolla upp Flört

Dehlfimia
0

IF 2

Får en hel del rabatt då vi har både hus ,hästar ,hundar och en bil hos IF. Men tyvärr så är hundarna dyrast av hästarna och hundarna "konstigt"

[alena]
0

Folksam 3.