Godmorgon Torsdag
Morrn på er!
0,Farande kan köra slut på vem som helst till slut
,lycka till på kursen
.
Det regnar här med så jag ska städa lite på dagen,och sedan är det sjukgymnasten på eftermiddagen,åsså prommisarna förstås
.
Ha en bra dag!

Även en gråmulen dag här med lite regn. Alfons är lämnad på sitt älskade dagis och jag är tvungen att jobba.
Lite svårt med koncentrationen idag. Tänker på hunden jag blev erbjuden att köpa igår. Den var så go
Ha en härlig dag allihopa och låt inte vädret påverka humöret. Solen kommer tids nog.
Go morrn!
Gråmulet men inte så kallt, vi har vart ute o gått 1 tim. Ska träna lite idag med damen, kanske åker till klubben o går där. Annars blir det tvättdag idag igår var t-stugen upptagen men inte idag. Hoppas att solen tittar fram så det blir ännu skönare ute.
0, går det bra med agillityn?
2, Kul att han var trevlig :) Är det renrasig eller en blandiskille? Spelar ingen roll vissligen hund som hund ;)
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Här skiner solen för fullt, fast jag är inne och packar, för i eftermiddag bär det av tillbaka till Lenhovda igen! Skönt för både mig och Celine, då hon bara går och gnäller här hemma.
Massa saker måste dock göras innan, packa, städa, rasta hund, möte, banken, fylla på busskort osv osv. Lika bra att sätta igång.
Ha en jättebra dag!