Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 943 ggr
spikes
0

Godmorgon 28/4

Morrn på er!

Pratade med sajtvärden Anne,N och allt är väl med henne,men det kommer ta ett tag innan hon får sitt internet tillbaka,tills dess hoppas jag vi kan hjälpas åt med nya intressanta trevliga diskussionerGlad.

Jag och Freke som är Medarbetare finns härinne dagligen så är det något så är ni välkomna att pm,a eller skriva i trådarna.

Nu ska jag ut med mina vovvarFlört

Ha en fin dag alla!.

Karizma
0

Tjim på dig o alla andra!

Idag är det mulet o ganska så rått ute. Gick en bra runda i more och ska vara hundvakt idag med. Vart förbannad på grannens katter då dom kissar på saker ute samt bajsar i sandlådan, så chanel fick jaga bort dom från våran gård. Jag gillar katter mycket med o chanel oxå men dessa är inte kastrerade så det luktar mindre trevligt när de pissar ner möbler mm ute. Ska ut o gå vid sjön idag och se om jag hittar murgröna som klättrar på några träd. Ska ta med lite hem för sätta framför spaljen. Blir annars en dag o sitta inne mer kanske ska ta o tvätta lite Obestämd 

Ha en skön dag alla!

[Sisa]
0

Hejsan!

Här skiner solen, men luften är kylig. Jag hoppas ni alla har en fin dag!

Hälsa Anne!  Glad

fridaas
0

Goddag!

Här har vi precis varit ute och försökt träna bort Celines dragproblem, gick lite bättre idag än igår..

Resten av dagen ska jag försöka ta tag i mig själv och skicka in ansökan till KY-utbildningen jag vill gå, ringa veterinären och boka vaccinering på hund och iller och städa! Ikväll blir det spel för första gången på 3veckor, ska bli kul och skönt!

Ha en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Veero
0

Hejsan!

Har nyss handlat hundmat.. Våran hund är så kräsen! Kattmaten älskar han (han äter upp kattens mat när han är hos mamma). Vi har provat så många olika! Och nu så tänkte jag kosa vad det kostar, maten ser "god" ut och den är i små bitar torrfoder, fanns bara en liten påse kvar så jag köpte den! Och gav han två bitar och han åt! Skrattande jag berömde han och hällde i mat i skålen, och han tog lite men släppte ner det på golvet, jag sa "NEJ" med bestämd röst och la i det i skålen och sedan åt han och jag berömde massor då!! Och nu äter han upp alltihopa i skålen!FörvånadSkrattande Otroligt! Han äter inte heller sakta utan i normal takt som alla andra hundar jag sett äta!

Idag har jag bestämt att jag ska glo på film och ligga i soffan och äta godis (: