Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1548 ggr
[Sisa]
0

Måndag 26 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måndag igen, dagarna går så fort…vart tar dom vägen ? Skulle vilja stanna tiden lite, för att kunna njuta länge av den sköna våren…

Hoppas Ni alla har en fin dag!

spikes
0

God mitt på dagen!

Ja Sisa våren är en fin årstid med alla dess färger på stolta lökar i rabbaternaFlört.

Här har jag tränat Snodd och städat på förmiddagen,så nu ska jag in och handla en snabbis,och sen ska jag fixa i ordning ett stenröse ovaför en gammal brunn på tomten,det blir kantväxter i många färger och ett gulligt troll på den när jag är klarSkrattande

Ha en fin dag alla!

[jakke94]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god dag, tyvärr har vi inte haft det så bra idag.. vi har fått avliva våran flat imorse Gråter 

Hon blev 12 och ett halvt år, antagligen var det små proppar i huvudet som hon fick, eller en hjärntumör.

Hon sov inte inatt, börja gå in i väggar, möbler, gå i vattenskålen, bajsade på sig m.m

Så eftersom vi inte ville att hon skulle lida så fick hon somna in nu på morgonen. väldigt tomt här hemma nu 

(bilden är tagen för ca en vecka sen, då lekte hon med grannarnas hundar i rastgården, så det har gått väldigt, väldigt fort)

spikes
0

2,Beklagar verkligen sorgen,ni tog det rätta beslutet,hunden har det ju bra nu.

Tröstekramar!

Lena

[jakke94]
0

tack! vi vet att det var det rätta beslutet, men jag saknar henne som ***! alla hundar är ju så speciella så har ingen betydelse att vi har 3 andra hundar här hemma :/

zabelle
0

#2 Jag lider med er.

Kram!

Zabelle   

[Sisa]
0

# 2

Jag skickar kramar, ljus och värme…