God Morgon Söndag
Här är det lite soldis men vindstilla, så det blir en fin dag.
Ska snart åka och och träffa Spikes o Snodden, med lite fika i vårvädret. Ska bli roligt, det var ett tag sen vi träffades. 
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
0. Kul, och trevligt väder får ni med
Här ska vi ut o mysa på promenad o ta med lite fika. Får se om vi får med oss en kompis till Ada, så kan dom leka i stora lekparken. Man får passa på o njuta när solen tittar fram. Jag funderar på klippa Chanel lite igen då hon tycker det är varmt och pälsen växer som bra den :). Har inte pengar till trimmer annars hade det vart kanon o köra av hela kroppen o nosen hennes huvud vill jag allt spara då jag tycker hon blir "platt" annars. Blir skön dag iaf hoppas alla andra får en bra dag :D
Ha det bra alla!
Trevligt :D
Här är det strålande väder med :D
Kom igår kväll hem från spanien och kom hem till en skitig läganhet som syrran hade lämnat efter, så blev att städa nu på morgonen och så tog jag en lång dusch. Jag vill jette gärna hem till mamma för där sitter hela familjen och ska grilla men det går NOLL bussar dit idag :(
Vovven och jag ska ut på en härlig vår promenad, och har nyss pratat med karantänet där min lilla tik Pipa sitter :( Hon ska bara va där i 6 dagar som tur det :D Så på fredagr bär vi oss av till stockholm!
Så trevligt, Ann…önskar Dej och Spikes en fin dag tillsammans!
En härlig fortsättning på söndagen till er alla! 
Godkväll på er!
Jodå visst hade vi en fin dag tillsammans med Silver bus och Ann
,det är alltid lika kul att träffa dessa två
.
Solen sken och vi tog en prommis med vovvarna och fikade med kaffe och en himla smaskig bulle
.
Nu är vi nästan klara med utökningen av dammen härhemma,och jag har nyss kommit in,vi har grillat och jobbat i trädgården resten av dagen.
Ha en fin kväll!
Och Ann tack än en gång för en fin dag
.
Kram
Lena
# 4 Tack själv Lena för en trevlig dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Lena du får allt visa sen när dammen är färdig, har ni tänkt ha fiskar med i dammen? Har god vän som gjorde damm o det vart stor, fiskar köpte dom men de tog fåglarna som middag :P
Jag är också nyfiken på din damm, Lena…
6-7,Jadå jag ska sätta in en bild,fick reda på igår att jag ska få en liten bro över också,det tycker jag är så sött.
Vi har 14 fiskar i dammen nu,coikarpar och slöjfiskar,vi sparade 2 fina från förra året så det var dags att bredda den nu,lennart som är äldst är en bamsing till firre
.
Vi har ju nät på våran nattetid och när vi inte är hemma,annars ser ju vovvarna till att ingen får vara där eftersom dom är ute hela dagarna när vädret tillåter det
.
8, f*n vad fint det låter. Du får allt ta o fixa lite bilder sen även på fiskarna. 
9,Jepp jag ska göra det