Godmorgon fredag 23 april
Godmorgon! Idag står inte så mycket på schemat för min del. Jag har vart förkyld sen i tisdag men nu verkar det vara på bättrings vägen. 
Men det är en STOR sak som ska hända idag! Vi ska ringa och tinga våran valp! Det ska bli jätte kul! 
Hur mår ni i dag?
0, Morrn på dig :) Kul o boka valpa men vill ha Grattis till det :D Vad är det för ras/er kön? vart man ju nyfiken 
Tjo!
Idag blåser det inte, så det var riktigt skönt att gå på morgonpromenad. Vi gick vid ån för kolla in lite blommer som kommer fram. Chanel går lös hela den svängen o sniffar om hon vill jag går ganska sakta på morgonen eftersom det är rastpromenad. De andra turerna är mer mortionsrundor så hon njuter att gå o sniffa på många fläckar. En katt som är glad i bli klappad mötte vi så hon fick lite kel och chanel vart så glad
Idag ska jag städa lite det behövs alltid, även hamstrarnas städdag idag så det blir rena burar för dom med. Annars ska jag ta det lugnt idag. Blir väl fredagsmys med familjen o någon film sånt gillar vi här
Ha en bra dag alla!
#1 Tack, tack! Det är en liten dvärg schnauzer hane i färgen svart och silver som vi ska tinga
Det ska bli jätte kul!
Vi ska nog också ha lite fredagsmys. Blir nog Modern family på 4;an och lite glass till det 
Godförmiddag!
#0 Kul med valp 
Här ska jag bvbara ta det lugnt hela dagen tills pojkvännen kommer hem, då drar vi upp till Jönköping igen tyvärr.
Ska lämna hunden hos pappa som ska vara hundvakt.
Och jag är hur nojjig som helst, tänk om det händer något, tänk om hon är jobbig, tänk om hon inte vill gå ut, tänk om hon smiter osv osv.. även att jag vet att det inte kommer hända då hon går jättebra ihop med pappa och att han älskar henne överallt annat..
HEJ 
#0 Oj så spännande med valpen! Grattis och Lycka till!
#1 Städdag hade jag igår så jag slipper idag :)
Sista långa arbetsdagen denna veckan sen är det äntligen helg. Då blir det lite pyssel i täppan och massor med lek o gos med djuren. Ett födelsekalas är inbokat också, kul att träffa hela släkten med alla barn och barnbarn.
Hoppas att helgen blir solig och varm.
Sköt om er!
Zabelle
Hejsan!
Här har det äntligen slutat snöat, solen skiner och nu är det helg…
Trevlig Helg! 
Hej på er,
här har jag äntligen vaknat upp ur febern, fick feber i måndags och har mest sovit mig igenom dagarna. Tur sambon kan ta hand om hunden när man mår så. Igår började det kännas bättre och idag är jag tillbaka på normal kroppstemp fast fortfarande förkyld. Blir en lugn fredag och helg, har massa plugg att komma i kapp med så blir mest det som ska göras.
Halloj!
# 0 Grattis till valpen, förstår att ni längtar.
Här är det pinblåst.
Har gjort några hundra köttbullar på förmiddagen och frusit in. Varit i skogen med Silver.
Nu bär det snart i väg till Malmö.
Ha en skön fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.