Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1236 ggr
AnnL
0

Godmorgon 19/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite sol o lite moln men ingen riktig värme.

Efter en helg med lite sömn ska jag bara ta det lugnt i dag. Ta en långpromenad i skogen, träna lite aggility på gården med Silver. Glad

Ha en skön dag alla!

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

God förmidag!

Idag ska vi ta det lite soft med ska ta o låna Charlie pga han vart borta sen fredags o Chanel har vart lite nere pga det. Går annars hellre med henne själv då man slipper dessa kissestopp som hanar har lite tedens till Flört Vi gick en liten morgonpromis o gick förbi ett soprum där folk kastar mycket… Utanför hitta jag en liten nostalgisak en Moncichi en söt liten apa jag hade flera st olika o lekte med, denna var iaf liten o felfri hamna i tvättmaskinen så den häger nu på tork. Chanel fann en liten vit gosedjurs-kisse som hon bar hela vägen hem, lite dödlek fick den med. Hon har aldrig bärt något så denna var väl extra bra att ha Glad Idag ska jag göra hamburgare o  även godis till chanel så vi kan träna lite.

Var frost på bilarna idag men ganska skönt ute solen skiner så jag hoppas på lite värme idag.

Hoppas solen skiner på Er idag!

Maja2
0

God förmiddag :)

underbart väder verkar det bli idag, klarblå himmel och full sol :)

Jag har varit ute lite knappt en timme med Kelly, nu blir det en kopp kaffe och sen iväg på jobbet. ÅÅÅ AnnL vad jag längtar efter agilityn när du pratar om det :)

Direkt agilityplanen tinar fram ska jag åka dit och träna med Kelly. Det ska bli så himla kul

Ha en solig och skön dag allihop!

fridaas
0

Godförmiddag!

Här skiner solen och klarblå himmel, så ska snart gå ut på upptäcksfärd i skogen, så kanske man har en nöjd hund sen Flört

Ikväll ska jag fortsätta "tvinga" pojkvännen att packa upp och gå igenom kartonger.. så att man kanske slipper leva i ett flyttkaos mkt längre till..

Nej nu har man en ytterst gnällande hund.

Ha en fortsatt bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Sisa]
0

Hej härinne!

Hoppas solen skiner på er och att ni får en bra början på veckan,

Kramizar!

spikes
0

God dag!

1,Vet man att en hane har kissat av sig ett par ggr,så kan man lära den att skvätta när den får och annars gå fot,mina skvätter inte överallt finns så mycket annat att se också,än bara neråt i backenFlört.

Idag har jag varit och storhandlat på Maxi inget kul alls men måste göras,så nu ska jag dra i mig lite kaffe och vårstäda på övervåningen.

Ha en fin dag alla!

[Sisa]
0

# 5

Du har så kloka svar på allt, Spikes…

Ha en fortsatt bra dag!   Kyss

spikes
0

6,Tack Sisa bara kul att hjälpa om jag kanGlad

Karizma
0

5, Vet inte om han är så himmla lärd Obestämd Men jag kör mycket med gå sidan (är fot) så går dom gämnsides min högra sida fri vid möten mm. Men kör med varsegod då är det fritt för kiss o sånt. Bajsställen har jag flera ställen som jag vet han gillar, chanel bajsar 1 gång oftast o det är på morgonrundan. Jag vill inte treggla så mycket träning med honom eftersom han inte är våran men han ska gå kurs o jag ska hänga med o se. Tyvärr fanns det inte plats kvar till oss men jag fick förfrågan om jag ville hänga med för att se lite komandon o sånt som andvänds, så det inte blir dubbel komandon.