Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: valpar-avel
Läst 1416 ggr
[Vargnatt-]
0

Besök på kennel

Så nu har vi kommit hem från vårat besök hos en pyrenéerkennel Glad. Det var ett jättetrevligt besök, vädret höll sig fint ända tills vi skulle åka hem så vi var ute på gården deras hela tiden.

Måste säga att det är en speciell känsla när det kommer 6 pyrenéer springande mot en för att krama och pussas Tungan ute.

Jättefina hundar var det i alla fall, och kennelägaren var jättetrevlig och försökte berätta så mycket som möjligt om hur de är som ras. Väldigt egna verkar det som, speciella Skrattande.

Det här gjorde mig inte mindre sugen på att skaffa en pyrenéer någon gång i framtiden, det känns som det skulle kunna vara en passande ras för oss.

Nu när vi kommit hem har vi blivit noggrant nosade av Aramis, han glömde hälsa på oss för han blev fast i nosandet på en gång Tungan ute

Karizma
0

Himmla kul o höra att allt gick bra o att alla var trevliga.

spikes
0

Vad härligt! ja dom är speciella,och ett som är säkert är att man alltid är trygg i en pyrres närvaroGlad,pussa på fina AramisFlört

LinaK
0

Dom är jätte fina. Så roligt det är att åka på kennelbesök Glad

Minns när jag var liten och skulle gå till skolan, på vägen dit var det en gubbe och en gumma som hade en som "vakthund" på deras tomt. Hmmm, någon vidare vakthund vet jag inte om det var. Hon kom så fint framlunkande för att bli kliad Glad Så hon överrumplade nog ovälkomna gäster med kel istället då.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Vargnatt-]
0

#2 Jo hon sa det, att de skäller sällan, men om någon skulle försöka göra något mot ägarna där så skulle det höras, för är det något fel så är de inte sena med att berätta det Glad

Aramis tackar så mycket för pussen Tungan ute

#3 Haha också ett sätt att attackera på Flört