Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 650 ggr
AnnL
0

God Förmiddag Lördag

Tittar in en snabbis och önskar alla en trevlig lördag.

Kallt och grått är vädret i södara Halland.

Själv ska jag snart ge mig iväg till min bästa väninna. Sen ska vi åka vidare och dansa linedance i Ystad från kl. 19.-01. Tungan ute

Silver ligger i sin korg och ser bedrövad ut eftersom han insett att han inte får följa med matte idag.

Jag är väl fjantig men som jag längtar efter honom när jag varit borta ett dygn. Flört

Ha en fin dag alla. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

Hej AnnL  Hoppas du får trevligt idag. Klart man saknar sin vän även om det bara är en dag man lämnar dom.

Här är det trist väder trist blåser ganska så friskt, men vi har vart ute o gått en bra promis. Sov till 9 o har ont i ryggen så gå gör ryggen lite mjukare (sovit fel) . Vi ska ut o gå runt ån sen en promenad som är fin och skön. Ska annars ta det lungt idag städa lite.

Ha en skön Lördag alla!

spikes
0

Goddag på er!

0,Ser man sin hund som en i familjen så saknar dom alltid,och det vet jag ju att du och många andra gör,jag ska ju till Norge i sommar och vet inte hur jag ska klara dom dagarna utan mina vovvs,fast jag vet att dom mår ju utmärkt med sönerna hemmaFörvånadFlört.

Har nyss varit i skogen på prommis med doggsen,så nu sussar dom skönt,eftersom det är kallt grått och tråkigt så ska jag sätta mig vid symaskinen idagGlad.

Ha en fin dag alla!