Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 695 ggr
spikes
0

God fredagsmorgon 16/4

Morrn på er!

Solen skiner men det är ingen värme ute,så vinterjackan åkte på när vi tog våran morgon prommis.

Idag ska jag ut och övningsköra med sonen,först till Broby för han glömde väskan på bussen igår,sen till Kristianstad där tjejen bor.

På söndag måste jag komma ihåg syrrans födelsedag,vi bor så långt ifrån varandra nu så det får bli ett grattis på telefonenFlört.

Ha en fin dag alla!

AnnL
0

Godmorgon!

Här skiner också solen men det blåser så det är ingen värme.

Silver är trött efter gårdagens aggility, så det blir bara en tur i skogen i eftermiddag.

Gjorde i ordning trädgårdsland för sådd i går. Gjorde i ordning utetältet med mattor o bord så det blev riktigt mysigt. Glad

Så idag ska jag bara njuta av dagen.

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

fridaas
0

Goddag!

Nu är man nere hos pojkvännen igen, var väl hemma ungefär i 30timmar innan det blev tråkigt och jobbigt hemma Tungan ute

Så nu är vi här igen och denna gången fick även illern följa med. Just nu ligger hunden, katten och illern jämte varandra och sover, hur gulligt som helst, synd att man inte har någon kamera bara.

Ikväll ska vi upp till hans föräldrar och äta mat och imorgon ska vi flytta det sista och flyttstäda, urk.. men det kommer nog gå bra hoppas jag.

Ha en fortsatt bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Vargnatt-]
0

Goddag :)

Här är det soligt, men det blåser väldigt mycket. Vi har varit ute på en långpromenad direkt efter frukost och sen harj ag och sambon städat medan Aramis legat ute på trappan och vilat lite Glad

Resten av dagen blir det nog mer städ och senare plugg, Har ett matteprov att  göra.

Karizma
0

Go eftermidag!

Vi har vart ute o promenerat vid 12 var det riktigt skönt ute så jag passa på gick en bra stund då. Sen var vi ute o träna lite kontaktövning, funderar på börja med klicket. Ska snart ut o gå en till långis med min man o dotter på sin kickbord :) Chanel saknar Charlie ganska mycket idag :-/ så hon sitter o bara lyssnar efter honom. En skillnad på att hon är lite nere är att när jag var ute o grejja lite i landet så låg hon helt stilla o tyst när grannens hanhund står på andra sidan häcken. Vanligare fall brukar hon små morra o kan även skälla till men idag inte ett pip, ganska så skönt vissligen… Men så ligger hon o spanar mot dörren o deras fönster. Får väl se det som en träning. På Ons ska vi åka o prova sele får se om de har en jag gillar, vet inte om jag ska ha läder eller i nylon. Prisskillnad men hållbart är ju läder och kan finnas riktigt snygga med.

Ha en skön kväll alla!