Godmorgon 15/4
Vädret är underbart i dag också.
Fick gjort mina agillity hinder i går. Träna sen Silver lite och det gick jätte bra.
Idag ska vi ta en tidig tur i skogen eftersom vi ska på agillity träning ikväll. Längtar redan för jag tycker det är så skoj. 
Ha en skön torsdag vad ni än tar er för.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Morrn på er!
Vad duktig du är som gjorde egna hinder,förstår att du tycker agilityn är kul,den är ju så omväxlande också.
Idag ska jag ta en långt tur med vovvsen,sen är det samtal på sonens skola,inget jag är orolig för dock,dom är skötsamma bägge 2
.
Ha en fin dag alla!
Go dag!
#0 kul att ha egna hinder så man kan träna lite smidigt hemma. :) och att det går bra med förståss.
Jag har vart ute o gått en bra promis på 1,30 min med båda vovvarna. Även börjat ta med min muta för att få lite bättre kontakt med Charlie. Men även Chanel då hon verkar bry sig lite om "vakta/skydda" samt lita lite på att han vet vart-vi-ska-syndrom
. Det gick bra märkte lite skillnad redan innan mutan att han lyssnar på mig, han vänta snällt med att gå nerför trappan som annars brukar vara lite smått kaos. Så jag kör på koppla av metod ute sitta ner o inget ska hända, till att man ska kunna sitta vid komandon, inte dra i kopplet. Just träning överlämnar jag till hans matte bara han lyssnar lite på mig så är jag nöjd. Jag tror att chanel valt han till sin hane så man får passa löpen sen, han är kastrerad men så hon inte lockar på han att para iaf för det är inte så bra. Kul har vi iaf o de trivs ihop busar som tusan.
Har ni bra tips ang hur man får en hund att komma till ro o koppla av lite så får ni gärna tipsa mig om det. Nu ska jag laga mat sen ska vi ut vid 15-tiden på en promenad.
Ha en skön dag alla, hoppas solen lyser på Er med!