Godkväll 11/4
Hela dagen och kvällen har spenderats ute,vi håller på att bredda dammen på tomten och sen har det varit vedhuggning,och på kvällen grillade vi kött,riktigt mysigt,till sist blev det en promenad ner till en annan damm för att lägga i en hink med grodägg som grodorna hade lagt i våran damm,så hundarna sover som stockar nu
.
Jag bifogar en lite söt salamander jag hittade när jag rensade kring dammen igår,så söt
.
Nu ska jag sätta mig framför tv och njuta av kvällen som är kvar
Ha en fin fortsatt kväll allihopa!
Godkväll!
# 0 Vilken härlig dag du har haft i vårvädret. 
Har varit i Malmö hela eftermiddagen. Kom hem vid halv sju och gav mig direkt ut i skogen med Silver. Det var fortfarande jätte skönt väder. 
Nu blir det tv resten av kvällen för mig också.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
gokväll
Här är det nån meter snö kvar ännu, men det har varit sol idag :) HÄRLIGT :)
# 0 å så söta dom är gillar dom lite slöa som de är vid våren :D i sensommras hittade jag o min dotter en massa salamandar bäbisar de var max 1 cm pytte små. Det krylla om dom så vi fick akta fötterna. Chanel dok var ju tvungen o trycka till dom med nosen då hon skulle lukta på rätt många.
Idag har vart en härlig varm dag vi har vart ute jätte mycket, och jag uppskattar att man ändå har en bakgård med egen uteplats. Så idag rensa jag lite igen i landet som är runt uteplatsen. Det kommer upp lite små blommer,smultron,gjordgubbar. Så ena sidan är det inget på där tänke jag att man kan ha lite gjordgubbs plantor för det gillar ju barnen o plocka. Jag har pratat lite med grannen att vi bör ha lite gårdsplanering för det är lite man kan göra fint gemensamt och även säga till att man får lite färg till måla allas spaljer. Vi ska vara mer hundvakt åt lilla charlie, så jag har gjort lite hundgodis så jag kan aktervera han lite med dom dagar vi har honom. Jag har vart inne på skaffa en till hund men har vi honom 3-4 halvdagar så får hon en vän ganska lagom. Så hundköp är lite på nedgång nu men är trots allt rätt nöjd med en smidig hund än kanske starta om hela o fostra upp en liten :) jaja vi får väl se hur det blir iaf
Antar alla sover så här dags själv ska jag nattkissa hunden o sen sova själv :D