Godmorgon 9/4
+7° ett grått och kyligt södra Halland.
Idag ska jag bara ta det lugnt. Handla, skogen och laga lite god mat.
Silver är lite trött idag efter agillity träningen igår. Vi har fått i läxa att klickerträna hundarna så dom sätter båda tassarna på en platta. Ska nog gå bra eftersom han är lite klickertänad sen innan. 
Ska ni göra något roligt i helgen?
Ha en skön fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God nästan middag på er!
Haha vilken glad bild Ann
,Som sagt du och Silver kommer att klara det där jättebra ni är så härliga ihop
,och ja han kommer att vara trött efter träning,jag var alltid noga med att ha minst 2 dagars vila från all träning när jag höll på som värst,dom behöver det
.
Idag har Snodden verkligen talat om för yngsta sonen att han ska hålla sig hemma ett tag nu,överallt var han än går är han med,stannar han upp så sätter sig Snodden makligt på hans fötter,allt för att han inte ska smita igen
,dom har varit ute och huggit ved på morgonen,och Snodden har legat och vaktat på honom så han håller sig där,dessa 2 har en väldigt speciell relation med varandra,kul att se,
Spike och jag har gosat i sängen en lång stund och haft det mysigt tillsammans,nu ska jag ut på prommis.
Ha en fin dag alla!

Här flyter det på med plugg och städning. Har två hundar i några dagar eftersom vi är hundvakt åt vänner, men det märks inte när båda sover. :P
Min mamma kommer en stund idag. Det ska bli kul. Sen är det mys med maken. Hoppas ni alla får en trevlig fredag och bra start på helgen.
Godförmiddag!
Här i Lenhovda skiner solen och det verkar vara helt underbart väder ute, men vi håller oss instängda ändå, hostar och det kliar en massa i halsen, har inte lust att bli sjuk när man är nere hos pojkvännen.
Men han var snäll att gå ut med Celine imorse innan han åkte till skolan.
Ska ge oss ut om en stund och utforska lite iaf.
Igår blev jag hur lycklig som helst gällande hunden, hon är ju världens räddaste lilla vovvsa som alltid går med svansen mellan benen när vi är ute, så länge som det inte är en annan hund i närheten.
Men igår, när vi var ute på landet så kom det klassiska dalmatinerleendet fram och svansen gick i ett 
Var så oerhört skönt att se henne så glad!
Ikväll blir det att släppa henne med pojkvännens föräldrars ena hund, så får de rusa av sig lite igen.
Ha en jättebra dag!
Go dag!
Vi har vart ute o gott en härlig morgonpromis o ska ut snart igen. Inte vidrare fint väder här heller gråmulet o små dugg. Ska träna lite ute med tjejen sen då vi haft Charlie här 2 dagar så har det inte tränas. Chanel har lärt sig att säga till Charlie att vara lugnare om han skäller pga uppspelt. De leker som jätte bra ihop och hon har växt enormt mycket i sitt sätt. Så det är kul o se denna förändring. Vi ska ändra lite vårat lilla sovrum idag det är väldigt ovanligt rum litet o svårplacerat allt. Får väl se om det funkar mina planer iaf :D Ha en skön fredag nu ska jag ut!