Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1138 ggr
zabelle
0

Godmorgon 8/4

Tjohooo, sol idag också! Hoppas det håller i sig hela helgen.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

spikes
0

Morrn på er!

Zabelle …vilken sol?,här lyser den med sin frånvaroCool,jag får rita en idag tror jagTungan ute.

Ha en bra dag alla!

fridaas
0

Godmorgon!

Här packar vi för fullt, ska till pojkvännen i 5dagar. Och försöker lösa foderproblem, har ytterligare en gång glömt bort att beställa nytt färskfoder till henne Obestämd Har som tur är e 2kg korv kvar, så hon klarar sig iaf tills på söndag.

Blir till att leta med ljus och lyckta i Växjö när vi kommer dit.

Ha en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

zabelle
0

Jag skickar strålarna åt ditt håll

Zabelle   

spikes
0

3,Tackar då slipper jag måla idag medSkrattande

Kickilu
0

God förmiddagGlad

Våren är verkligen på väg även om det går lite trögt men

den underbara solen skiner i Roslagen idag.

Ha en bra dag allihopa!

zabelle
0

#5 Har du haft en skön semester i solen? Skrattande

Zabelle   

Kickilu
0

#6 Det var alldeles underbart. Mellan 25-28 grader o strålande sol alla dagar utaom den vi skulle åka hem på.

AnnL
0

Godkväll!

Här har det varit jätte skönt fram till kl sex ikväll när agillity kursen börja. Rynkar på näsan Då kom regnet. Har regnat hela kvällen.

Det var första gången på agillityn. Vi träna hinder ikväll. Silver var jätte duktig, stanna hos mig och hade fullt fokus på hinder och mig trots en massa andra hundar. Skrattande Det var jätte skoj. Ser vekligen fram emot hela denna kurs.

Ha en fortsatt skön kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

8,Vad roligt AnnGlad,jag förstår att det gick bra med Silver,ni är ju så duktiga tillsammans,och jag kan mycket väl tänka mig att det där passar honom perfektFlört,lycka till vidare…