Godmorgom Onsdag
Godmiddag på er!
Jag har stått med huvudet i målarburken det mesta sen i morse,tog dock en skön prommis med vovvsen i solen,det skiner med full styrka idag,jätteskönt!
.
Ha en fin fortsatt dag allesammans
Go kväll- bättre sent än aldrig 
Hoppas alla har haft en fin dag, här har jag o dottern haft grannhunden hos oss. Vi gick ute i över 1 tim o 30 min samt var ute på gården då jag rev lite ogräs i landet runt våran uteplats. Man får passa på o vara ute när det är så här skönt ute. Tyvärr kan man inte ha Charlie lös men han fick ha lina o Chanel var lös så de busa lite då med. Tycker hon har ändrat sig lite idag har hon små pipigt lite ängslig pga andra grannarnas hundar ståg inne o pep. Hon växt tillsig lite o även kan busa med dom vart lite små chockad när hon bara plöjde fram till dom en dag här ute o bjöd på lek. Vi ska gå ihop oss vi som bor här o ha lite pysseldag ute samt ha vårgrillning ute. Vi ska fundera lite på om vi inte kan göra inhängnat där hundarna kan få vara o leka lite som en lekgård för dom. Vi får väl se hur det går iaf med det. Jag är lite smått seg idag men njutigt av solen. Nu ska jag ut på en kortis :) Ha en skön kväll alla !