Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 789 ggr
AnnL
0

Godmorgom Onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Soligt och härligt vårväder ute.

Ska ta en tur till skogen sen ska jag packa lite för att åka och besöka en gammal bowlarkompis. Vi har inte träffats på ca 5 år så det ska blir riktigt roligt. Glad

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Vilken fin bild, Ann!

Hos mej lyser solen med sin frånvaro, det verkar segt för våren att komma igång på riktigt! Men snart kanske både vi och våren exploderar.

Hoppas ni har bättre väder, än vad jag har…och

Ha en fin dag!

fridaas
0

Godmorgon

Här tog vi sovmorgon tills killen ringde och väckte mig. Varmt är det ute men väldigt molningt och regnet hänger i luften.

Ha en bra dag

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

Godmiddag på er!

Jag har stått med huvudet i målarburken det mesta sen i morse,tog dock en skön prommis med vovvsen i solen,det skiner med full styrka idag,jätteskönt!Glad.

Ha en fin fortsatt dag allesammansFlört

Karizma
0

Go kväll- bättre sent än aldrig Flört

Hoppas alla har haft en fin dag, här har jag o dottern haft grannhunden hos oss. Vi gick ute i över 1 tim o 30 min samt var ute på gården då jag rev lite ogräs i landet runt våran uteplats. Man får passa på o vara ute när det är så här skönt ute. Tyvärr kan man inte ha Charlie lös men han fick ha lina o Chanel var lös så de busa lite då med. Tycker hon har ändrat sig lite idag har hon små pipigt lite ängslig pga andra grannarnas hundar ståg inne o pep. Hon växt tillsig lite o även kan busa med dom vart lite små chockad när hon bara plöjde fram till dom en dag här ute o bjöd på lek. Vi ska gå ihop oss vi som bor här o ha lite pysseldag ute samt ha vårgrillning ute. Vi ska fundera lite på om vi inte kan göra inhängnat där hundarna kan få vara o leka lite som en lekgård för dom. Vi får väl se hur det går iaf med det. Jag är lite smått seg idag men njutigt av solen. Nu ska jag ut på en kortis :)   Ha en skön kväll alla !