Hej!
Ny på den här sajten och undrar om det är ok att vara med fast man har en renrasig hund? 
Gillade artiklarna och tipsen jag såg här inne.
Jag har en jack russel tik som är fem år som är ganska otypisk jr, hon gillar inte att jaga t.ex. knappt hon gillar att gå ut öht 
Hej Mysan och välkommen hit!
Jag är ingen Sajtvärd, men klart du får vara med! Jag är med, fast jag inte har någon hund. Har haft, och har stora planer på att skaffa en ny…
Detta är en jättebra sajt, där man kan läsa och lära mycket. Man får alltid svar då man frågar…Lite lugnt idag kanske, men det är ju Påskafton.
Berätta gärna mer om din vovve…kanske har du nåt foto…
Kramis från Sisa. 
Tack för välkomnadet!
Jag fick min hund genom att jag avlivade min andra hund (blandras, schäfer, labrador, doberman) och var så förtvivlad.
Då, för 2.5 år sen, bodde jag i en by på landet och några hus bodde en som födde upp jr.
Jag ville låna en hund så länge för att få tröst och det blev Loppa som hon heter. Sen dess har hon varit hos mig 
Hon blev kvar på foder och nu är hon min.
Hon är så söt…
Jag har också tagit bort en liten hund som blev sjuk. En liten papillon-Totte…jag förstår hur det känns. Så härligt att du fann och fick tröst hos Loppa…
En gång hundägare, alltid hundägare…visst är det så ?
Kram till lilla Loppa från mej! 
Jo så är det nog… Loppa hälsar tillbaka med en kram
Vad söt Loppan är, välkommen hit. Du ser just den ang Ensamhetsträning den är jätte bra o gå efter tycker jag. Funka bra med våran enligt denna metod :)
Karizma: Ja den verkar jättebra och tack för tipset!
Hej o Välkommen Mysan!
Så söt Loppan är.
Här är alla hundintresserade välkomna. Om man har hund är både renrasiga och blandisar välkomna. 
Hoppas du ska trivas här hos oss. Brukar få tipps o råd om det mesta när det gäller ens hund här.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL: Tack så mycket för välkomnandet!
Ja det verkar vara en bra sajt
Varmt välkommen ska du vara
.
Jag har själv en renras och en blandis,själv anser jag att i grund och botten finns inga renraser,alla har ju blandats med stamfadern vargen en gång i tiden
.
Hoppas du ska trivas hos oss!
#10 Tack! 
Ja det har du rätt i, alla hundar har ju blandats för att få fram olika raser
#0 Välkommen hit! 
Zabelle
Tack zabelle! 
#0 Välkommen! Loppa är jättefin 
Jag förstår hur du känner. Förra året i januari fick jag ta bort min 14 år gamla hund. Det var som sagt väldigt tungt och jag tänkte att jag/vi ville ha hund igen om några år. I februari flyttade Izzie in. Vi klarade oss inte utan hund längre än så. Och nu har vi två hundar.
Som sagt en gång hundägare, alltid hundägare
Tack matte-mi! Ja dottern är likadan, kan inte vara utan hund, så nu har dom skaffat en Sussex bulldog…
Välkommen hit 
Har också en renras, berner sennen. Loppa var verkligen jättesöt 
Tack till dig också Vargnatt! Fint nick 
Berner senner är fina också