Min Valp Moa
Vilket bra namn val till en sådan sötis! (jag heter Moa) hihi :)
vilken sötnos :)
En jätte go vovve

Hon är ju jätte söt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Taack för komentarerna… jo hon har allt blivit fin, å hon blir finare för varje gång ja ser henne… min lilla lil skit hehe
Hon är jätte söt. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jätte söt mycket fint tecknad gillar hennes mönster, ska bli kul o se henne växa. Sött namn med ni valt på så liten söt tjeja 
14 Tack! jo hon har en snygg teckniing å hon som valde mig :P, hennes namn e Kuba hos uppfödaren, men ja tycker inte de passar henne alls utan Moa e så mkt finare…
Mer bilder kommer på söndag då hon e 5 v 1 dag gammal.
16 tack tror de blir wp om hon visar intresse för det. Agility kasnke, jag får helt enkelt se.. Kan inte bestämma mig nu utan får se va hon gillar.. Annars de ja ahr tänkt är att hon ska få vara med över allt hjälpa mig me dra/bära mat å helt änkelt slappa i soffan =)
Så söta!
17 jo de vet ja mkt väl att många gör, men ja har inga såna planer för henne, i såna fall hemmabruk men ingen kurs. och jag vet hur man tränar Agility så… Men jag får se :D… kommer i alla fall bli mkt hemma arbete för henne såsom lydnad å ev annan träning, förutom wp… =)
Vad fin hon är!
Puttar upp min tråd, på söndag kommer mer bilder och då är hon 5 v gammal.
AnneN elr nån av er får gärna rensa kommentarerna här, så de inte blir för lång tråd!
22,Men då får du nog tala om vilka kommentarer som du anser ska bort?,för vad jag kan se så är det ju väldigt trevliga och hör till tråden,och då kan man inte ta bort dem hur som helst…
Är det för de nya bildernas skull så får du ju starta en ny tråd om du vill ha den ren….
MVH SPIKES
Hon är jätte söt! 
23 tänkte bara att de känns så onödigt å starta massa nya trådar bara å sen e de roligt å ha alla bilder på än å samma :P,
Nej otrevliga kommentarer finsn de inte här utan tänkte bara om man kunde ta bort så den inte blev så lång:P
Men strunt samma dem kan få vara kvar då hehe.P
25,Ja det tycker jag låter klokt,och vi kommer ju att spana in din lilla söta vovve för varje gång
.
hihi de e bra, ska bli spännande att se henne på söndag å se om hon har vuxit, hon e sååå liten…
Puttar upp min tråd, ska dit imon å kolla på henne å jag hoppas att uppfödaren verkligen kan!, kommer bilder då med…

Oj vad de växer! Och söta är de också 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Det ska stå 6v å inte 5
Förästen! jag måste visa er när hon va 1 dag gammal!
det är hon som man ser nosen på å som har mest vitt i ansiktet, alltså den gråaste skit saken ;)

oh, vart köpte du den? har letat efter något liknande länge nu då mina grannar går och rycker i dörren i tid och otid. hade glömt låsa en gång och ja.. de sprang väldigt fort.
41 huvudröds har såna, sen borde andra djur äffarer ha, de e bara kolla runt du… Väääldigt bra å ha på dörren just denna :P jag har med folk som rycker i handtagen å de så detta kasnke kan vara bra…