Morrn på er alla! 30/3
Idag skiner solen även om det legat på minus i natt,så jag ska ta en uppfriskande morgon prommis snart.
Sen ska jag iväg och skicka ett påsk-postbrev till sonen i Norge.
Och på eftermiddagen får jag ta fram mina färdigheter som lärar-assistent,son nr3 ligger efter i teorin så det krävs ett handtag där
.
Ha en fin dag allihopa!
Godmorgon!
Jag och Silver har varit ute på en stavrunda i morgonsolen., sen blir det skogen i eftermiddag. Avslutar kvällen med line dance. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godförmiddag
Här skiner solen men det är rätt kyligt än så länge.
Om det blir lite varmare i påskhelgen åker hunden på ett rejält påskbad 
Ha det så gott idag
Zabelle
Godförmiddag!
Här skiner solen och jag är helt slut efter att ha åkt bil i 63mil igår, varav jag körde 30av dem. Men det var helt klart värt det! Kollade på två hundar med en kompis.
Idag blir det möte med arbetsförmedlingen, långpromenader och skämma bort min hund en massa 
Ha en fortsatt bra dag!

Här är ingen sol för stunden, men dock + grader så det blir antingen bus i djupsnön, långpromenad eller en ordentlig träningsrunda med vardera hund.
Måste även försöka kamma ur Mischas päls lite för han löser kopiöst mycket, har dock inga bra kammar för hans pälstyp, var ju så knäpp att jag sålde dem på tradera för nått år sedan då jag tänkte att jag inte kommer att få användning för dem på väldigt länge 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!