Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 619 ggr
AnnL
0

Godmorgon Söndag

Precis inkommen efter en stavgångsrunda med Silver. Känns att det är vår trots att det är grått och mulet. Fåglarna kvittrar för fullt.

Ska ha lite fikagäster i eftermiddag sen blir avslutning på buggkursen ikväll om gästerna åkt hem innan dess förstås. Glad

Ha en skön söndag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Maja2
0

gomorron

snöar idag igen…. som att det inte skulle räcka med snö nu :s

HUR ska all den här snön hinna smälta innan semestern?

Ha en bra dag!!

Karizma
0

Tjo!

AnnL du har lite o styra i som vanligt :)

1, snö ursh ja det är trist man vill ju ha vår nu inte snö.

Idag har vi sovit länge missa ju helt detta med sommartid Skäms så 10.45 gick vi ut vi var ute o kissa i natt enligt kl 01 men var 02, så kanon kissnödig var chanel inte iaf. Vi gick vid ån o vad det har smält av lite halt vissligen på sina ställen men älskar se alla fåglar.

Vi var igår hos släktingar i steningsund o chanel lekte lite med deras lilla hund, hon är snabbare än vad man tror Flört Det var tafatt leken som gällde även där, undra varför hundar älskar den leken så mycket. Men äntligen var chanel tagarn det är hon sällan med sin kompis så det uppskatta hon säkert. Är lite pajj idag efter resan, men blir lite seg. Så idag blir det softa men ska ta en härlig långpromenad sen för det är så skönt o gå ut.

Ha en skön söndag alla!

AnneN
0

Här snöar det för fullt och har gjort sedan igårkväll, sommartid? Ha, vilket skämt!

Idag blir det iallafall bus med vovvarna i djupsnön, storrengöring av råttburen och slappa.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0

Godeftermiddag!

Här blev man kanonarg på kompisen när han ringde och väckte mig vid 9, när han skulle ringa vid 10. Hade visst glömt bort den lilla detaljen om sommartid Oskyldig

Sen tittade en annan kompis förbi en timme och sedan dess har jag legat tokdäckad i sängen pga mediciner.
Men snart blir det spel iaf! Om jag tar mig upp vill säga.

Hoppas ni andra får en bra fortsatt dag och att det slutar snöa hos er som det gör det hos. Här regnar det bara *peppar peppar*

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

GoHexan
0

Hej hej!

En grå dag med en spak löptik. Vi har iaf varit till djuraffären och handlat fler tikskydd (helt onödiga tycker voffsen). Där fick t.o.m voffsen hänga med in. En av gårdens vovvar tyckte att hon var spännande trots att han var nästan blind, döv och rörde sig i ultrarapid. Nosen var tydligen i bra form iaf. Tungan ute

Väl inne i affären fick hon spel…slet och drog som sjutton husse hängde som en vante efter henne. Kanske hon minns förra gången vi var där..Oskyldig då snodde lilla voffsegull godis och hon betalade inte ens!!

Ny vecka bakom hörnet…hm..vill ha semester.

Ha de gött!

zabelle
0

Godkväll

Då är snart helgen slut och en kort arbetsvecka väntar.

Vi är nyss inkommna efter en härlig runda med vovven. Vi fick sällskap av grannhunden och ytterligare en liten hund på vägen. Alla 3 sprang lösa och lekte i över en timme. Till och med min gamle vovve glömde bort löptikar för en stund.

Ha en bra kväll!

Zabelle