Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 886 ggr
AnnL
0

Godmiddag Lördag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var det lördag och regnet bara öser ner. Inte ens Silver vill gå ut.

Blir datorn och en bok som får hålla mig sysselsatt idag. Hoppas det slutar regna uppåt eftermiddagen så vi kan ta en ordentlig promenad.

Silver är helt sig själv igen efter sin löptiks frustration. Det vara ca 4 dagar. Är skönt att se min lille pojke lugn o harmonisk igen.  Glad

Ha en skön lördag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

Härligt att han är sig själv igen Glad

Här komemr det nog inte hända så mycket idag, har för ont i rygg & höft för att göra något speciellt. Men även hundarna kan behöva en vilodag.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Hej på er!

0,Nu vet du ju vad du ska göra till nästa gång den lilla busen blir yr i huvudet av fina flickorKyss,fast det visste du ju redan innanSkrattande.

2,Krya på dig!.

Här har jag snott runt sen 6 i morse,vikt tvätt och annat,hade så ont efter att jag blev liggandes i magsjuka,och det enda som hjälper är att vara i rörelse.

Vi har även varit vid en secondhand butik och köpt en data stol till sonen,och där hittade vi ett fint litet furubord som passade bra på hans rum.

Sen hamnade vi på Jysk och köpte persienn till köket.

Nu har vi nyss tagit en andra prommis med vovvsen,så nu behöver dom bara ut och pinka lite på gården.

Tror jag ska ta mig en vilostund i sängen och läsa isfolket som jag håller på och plöjer igen efter 10 års uppehåll,men dom är lika bra att läsa varje gångFlört.

Ha en fin dag allaihopa!

AnneN
0

#3 Tack, jag vet ganska exakt vilken dag detta kommer att gå över, det är som samma varje månad Tungan ute

Har kommit på vad jag ska göra idag som jag kan utan att behöva röra mig allt för mycket… Fortsätta klicka in Mischa, klippa klor och klippa bprt lite päls runt mischas tassar/ben så han slipper få isklumpar där.

_**/Mvh Anne

spikes
0

3,OJ har du snö kvar ännu,här är lökarna på väg upp och inte ett snökorn så långt ögat kan nå,tänk sån skillnad det kan varaObestämd

AnneN
0

#4 Det är väl lite drygt 1 meter djup snö och enorma snöhögar här uppe.

_**/Mvh Anne

fridaas
0

Godeeftermiddag!

Här har an haft världens mysigaste natt och morgon Glad

Och Celine har för första gången accepterat en fritt främmande människa på mindre än 5min Skrattande

Resten av dagen har tillägnats kladdkakebakning och städning. För snart kommer pappas familj och släkt och firar mig och honom för att vi fyllt. Men först en promenix med Celine!

Ha en fortsatt jättebra dag och helg!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Sisa]
0

Hej!

Kikar in lite snabbt och önskar Er en fin kväll…Glad

[nataschaj]
0

Spikes: Isfolket e en grym bra serie!, vet inte hur många gånger ja har läst dem..:P ja gillar den serien starkt! skulle vara roligt om de kom en film (serie) med dem…

Idag har ja vart lat! Natt tränat min hund å känner ingen rok til nått, har ont i ryggen å e almänt trött, så de blir att liugga i soffan å se på csi säsonger elr sova!, har inte hunnit att sova ännu, vart vaken hela natten… å hela dagen…

Kram på er!

zabelle
0

Regnig dag som använts till att rensa ur garderober och skåp.

Nu är det snart Earth hour, då släcker vi ner och tänder stearinljus.

Ha en bra lördagskväll

Zabelle