Godmorgon Torsdag
Ser ut att bli en varm skön dag.
Ska tvätta bilen och vårstäda den idag.
Sen blir det skogen. Var ute drygt två timmar igår. La spår o gömde godis åt Silver så han blev lite trött i hjärnan, så han orka inte med att sniffa efter löptikar. Det värsta verkar vara över för denna gången. Han har inte gnällt varken i går eller idag. Kan ligga lugnt o koppla av igen. 
Ha en skön dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Vad skönt att det värsta verkar vara över för Silver 
Här har jag noll koll på vad som händer idag, men en lång promenad eller något sådant med hundarna blir det iallafall
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hejsan!
Här är grått och regnigt, så någon promenad blir det inte. Åker och shoppar istället…lyser upp tillvaron med lite god mat till kvällen. Kanske blir det våfflor…det är ju VÅFFELDAGEN idag!
Kramisar till Er alla! 
God-mitt-på-dagen
0,Vad bra att det går framåt med Silverbus
.
1,Hoppas du får en fin prommis
.
2,Hoppas våfflorna smakar gott
.
Här är det värsta över,men jag har 2 st som är dåliga i magsjuka ännu,så jag har varit ute i solen hela förmiddagen,och vårstädat rabatterna,tagit en prommis med vovvsen,och busat med dem på gården.
Sen tog jag en härlig kopp kaffe i vårsolen,och hittade faktiskt en liten jättesöt Salamander som övervintrat under löven,dom är ju så söta
.
Ha en fin dag allihopa!
Hallå mitt på dan!
#2 skickar upp lite sol till dig också!!
#3 Hoppas alla kryar på sig snabbt nu.
Mysigt det låter med alla som kan gå ut i solen. Hoppas ni njuter lite för mig också. Fast jag slutar snart, då ska jag ta med mig vovven på en lång härlig runda.
Vovven har blivit så bortskämd sedan husse miste jobbet, han behöver aldrig vara ensam och får följa med överallt. Idag har de bytat däck och tvättat bilen.
Ikväll blir det vofflor, sylt och grädde 
Zabelle