Dagens hälsningar 19 mars
Godmorgon Sisa och ni andra!
En fredag som är blåsig och grå. Kallt trots att det är nästan +7°
Ska ha lite pälsvård på Silver i dag, klorna filades igår.
Åka och handla lite och promenad förstås närmare kväll. Sen blir det lets dance på tv-n.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hej alla glada, och ni andra!
Idag blir det lite som för AnnL
Sam ska borstas, han fäller som sjutton och nu är matte trött på det.
Trimma magen, och en riktig underhullsborstning!
Han strävhåriga syster får bara lite klovård och en dusch..
Thomas hundar får jag ta imorgon…
Annars blir det mys ikväll, film och god mat.
På söndag ska jag hälsa på valparna! ska bli kul.
Måste komma ihåg kameran då.. hmm..
Halloj på er!
Har varit vaken sen 5 egentligen,värken tar ut sin rätt ibland,speciellt dagen efter sjukgym.
Men känner mig någorlunda pigg ändå,lökarna är ordentligt på väg upp i rabbaten och den där papayan jag planterade växer hela tiden
,måste hitta ett ställe på nätet där man kan kolla hur man tar hand om den
.
Idag regnar det och är rått,men solen skulle kika förbi på eftermiddagen och i morgon är det sol som gäller om man får tro väderkartan
.
Prommisar blir det,och övningskörning med mellan sonen så håll tummarna att vi kommer hem oskadda
.
Ha en fin dag!
# 3
Jag håller tummarna…Kör försiktigt! 

Go´morron 
Som vanligt är jag den enda som är vaken här hemma, Mischa kom upp en sväng och kollade vart jag tog vägen men gick och la sig i sovrummet igen.
Faktiskt ganska skönt med lite egen tid så här på morgonen 
Idag blir det att släpa med sambon på långpromenad så båda hundarna kan följa, visst kan jag ju ta båda själv om jag vill, men med tanke på att Mischa gör utfall vid hundmöten så känns det tryggare att bara ha en hund att hålla i.
Ska även storstäda råttburen, det behövs verkligen så den ska jag plocka isär lite och ställa i duschen.
Önskar er alla en underbar dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
4,Tack Sisa
,sist körde han för fort under en omkörning
,det tog ett tag att få honom att förstå reglerna om just det
…annars har han alltid tagit det lugnt,tror han börjar bli lite för van och tung i gasfoten,så jag får hålla han i öronen denna gång

#3 Någon inne på Florist iFokus kanske vet hur din planta ska skötas?
_**/Mvh Anne
7,Tack Anne,ska kolla där med,var inne på trädgård i fokus nu och skrev så jag ska se om jag kan få nått svar där under dagen,för jag hittar inga bra sidor än så länge,jag vill ju inte ta död på den heller,även om jag är rätt korkad ibland(ironi) hahahaha.
Det värsta är att jag satte 2 kärnor och den andra kommer nu
.
8, trevligt o se vad som kommer fram vi har en liten egen uteplats o rabbat runtom men än ligger snön tjock. Lär få rensa o gräva upp allt då det tjejen innan som bode här inte var så intresserad av rabbat o rensning.
Hellojs alla! Var nyss ute i regnet mata änderna o chanel visa att hon är en snåljop genom vilja äta brödet. Fick säga till henne med mitt finger o harkla mig lite
Jag ska fixa namninsamlig på att vi vill ha lite mer bajstunnor ute, kanske lockar det mer att ta upp sin hundbajs. Väldigt dåligt med såna tunnor här och flera som är latmaskar som inte plockar upp hundbajsen. Jag vet om en kvinna som är slarvig hon har bara 7 rottis/boxer blaningar o ju närmare man kommer hennes hus ju mer hundbajs finns det även sett ena hunden skita utan plocka upp. Ska ta det lugnt idag är så trött av mig musten har tagit slut känns det som. Men jag är glad för det o vi kommer ut o går som vanligt. Ha det gå gott alla o ta det försiktigt ute det är lite halt på sina ställen! //Kram
Godeftermiddag!
Här ligger man nerdrogad med allergimediciner i kroppen, vilket betyder mer eller mindre tokdäckad mig. Dumma djur till att få för sig att fälla samtidigt
Tycker de kan hålla sig till att fälla en i taget. Nog för att hunden alltid fäller då hon är dalmatiner, men just nu är det extremt mkt om henne och likadant med illern fast han är färdig snart.
Idag ska jag försöka, om jag kommer upp att dammsuga, byta sängkläder och ta itu med disken.
Och se om jag kan få tag i någon av mina vänner med hund, så att Celine kan få leka av sig lite igen.
Ha en fortsatt trevlig dag och helg!
Godkväll
Ledig dag! Har handlat och fixat i ordning med tvätt och städning. Till och med putsat fönstren!
#5 Kl 10:52 Morgon??? Halva dan har ju redan gått…
Har varit ute 2 gånger med hunden så dax på dan. ha ha ha..
Sköt om er i helgen!
Zabelle

# 12
Grattis jättemycket! Din dotter är jättefin…
All lycka från mej.
Kramelikram. 
12, Oj vill du höra en kul sak jag skrev i mitt inlägg lite OT men vet någon vart trollhassla håller hus har inte sett henne kanske är hon på BB då det var sagt mars (men sudda ut det)
Stort grattis himmla söt tjej! Så söt 
# 12 Grattis till lilltjejen. Så söt hon är. Lycka till.
En stor kram till er båda. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#12 Massa grattis! Hon är verkligen jättesöt :)
Grattis till bebben och lycka till med föräldraskapet vidare

#11 Jepp hade lite sovmorgon idag 
_**/Mvh Anne

Tack så mycket!
Är så stolt över min lilla prinsessa som äter, sover och står i för allt hon är värd.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Grattis Trollhassel till lilla dottern!! Så söt hon är!!
Zabelle

Oj, Trollhassel, det hade jag helt missat… Grattis till din lilla tjej 
_**/Mvh Anne

Tack!!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler