Go´morron 21/3
Go´morron på er alla! 
Solen skiner och jag vaknade 2 timmar före väckaren… Vad ska jag nu hitta på? Försökte nyss övertyga hundarna om att de visst är hungriga och vill gå på promenad, men enda svar jag fick var en djup suck och båda la sig till rätta och somnade om 
Jaja, då jag väl lyckas få liv i resten av familjen så blir det då en lång promenad i det vackra vädret och husse ska med oavsett om han vill eller inte! 
Önskar er en trevlig dag! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Morrn!
Fast det var länge sedan
.
Skönt med vovvar som sover,och ja ut med gubben frisk luft behöver alla,fast jag slapp morgon prommisen idag.
Sen ska det vara gråmulet hela dagen,så det blir nog inomhusaktivitet här,vet dock inte vilken ännu

#1 Jo det är faktiskt riktigt skönt med hundar som inte har något emot att sova länge på morgonen 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon!
Har regnat i natt men nu skiner solen.
Ska åka till skogen med Silver idag. Hoppas det inte är allt för blött. Sen blir det buggkurs i kväll. 
Ha en skön söndag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Goddag :)
Underbart väder, har varit ute en dryg timme på morgonen. Efter lunch blir det en långpromenad med några vänner och deras hund.
Ikväll gummibandsstyrketräning.
Ha en härlig söndag!
God middag!
Va fina väder ni verkar ha, här snöar det stoooooora flingor, och det har kommit dryga 5 cm….suck…..tur att det är plusgrader så att det smälter undan någesånär….Jag lyckades hitta en isfläck under snön o dratta på ändan när jag var ute med hundarna….
Så det blev till o skynda sig upp, så ingen såg….
…tänk att man är sån….först upp, sen känna efter vart det gör ont…aj,aj,aj….får se om det blir en blåmes på höften där jag slog i mig mest….
Ja tänk hur våren är i vårta avlånga land…nere i söder finns snödropparna och här snödrivorna…här syns iallafall att det är takdropp i iset…
ha det så gott..
Eija
Godeftermiddag!
Här är det molning och jätteblåsigt, men ingen snö *peppar peppar*
Idag blir det massa brädspel igen och pappa tar hand om Celine så att hon slipper vara ensam i flera timmar 
Ha en fortsatt trevlig dag!
Hej på er!
Igår var det +10 i skuggan och strålande sol, idag vräker snön ner igen
Dålig humor av vädret tycker jag!
Får väl passa på att ha en ordentlig städdag när vädret inte direkt lockar en för flera timmars utevistelse