Mysak!
Världens goaste lille valp har nu äntligen kommit hem till oss!! De första tre timmarna har gått hur bra som helst. Kan bara sammanfatta känslorna med KÄRLEK!!
Bilder kommer!
Vad roligt
Grattis grattis! Minns själv den där känslan.
Ser fram emot bilder!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Sötnosen!

Bekantar sig i sitt nya hem.

Lek i snön

Hittat en liiiiiten pinne

Oh så underbart söt han är 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sööööt!

Himmla söt, är det han som ska bli ledarhund? Kanon fin var han :)

Jättesöt liten kille. Verkar vara ljuvlig. Lycka till!

#6 & 9 Tack!
# 8 Japp, han ska om han passar jobba som ledarhund när han blir stor. Tack!
Vilken liten goding. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Underbar! 

# 11& 12 Tack! Kan inte annat än att hålla med! 
Första dagen har gått hur bra som helst!! Är helt salig! Nu ligger han och sover i sin "lya" efter att ha träffat sin nya familj, lekt i snön, varit ute och kissat måååånga gånger, lekt med nya leksaker samt lärt sig att sitta. Myyyyyyyyyysak 
Åh vad underbart sööt! 

Första dygnet har gått hur bra som helst!! Han är verkligen så go! Är bara rädd att han kanske är lite för ivrig att lära sig saker!?!? Kan det bli för mycket inlärning även om valpen själv vill och är "motiverad"? Hundar är verkligen smarta varelser, han är ju min första hund så jag har inget att jämföra med men jag måste säga att jag är överraskad över hur snabbt de anpassar sig och förstår!!!

#15 Ja det kan bli för mycket inlärning/träning, man kan få en överstimulerad hund vilket leder till en del stresssymtom.
Mitt råd är att ta det lugnt, du känner bäst din egen hund och lär dig snart se på den vad som är lagom.
Med en liten valp så brukar jag själv sällan träna nya saker mer än 5 minuter i taget 2 gånger per dag, och då är det enkla vardagssaker som sitt, ligg, hit, då hunden kan det så har jag börjat med lite enkla men roliga trix som tex, vacker tass.
_**/Mvh Anne

# 16 Ja men då är jag kanske inte helt fel ute ändå? Gör kanske 4 min 3-4 gånger om dagen. Varvar med lek utomhus mys sova och äta. 
Han kan precis som du skrev sitt, ligg, vacker tass och "fråga" innan han tar godisbit. Det är ju inte helt klockrena saker som fungerar i alla miljöer men jag är ändå imponerad att hundar är så smarta!!

#17 Ja det tycker jag låter som det kan vara lagom 
_**/Mvh Anne

#18 Skönt!! Vill ju inte "förstöra" min fina hund! Men allt känns iaf jättebra och det känns som om vi har fått en bra kontakt och samspel. Är så glad!!

Full fart!

En myckert trött liten valp!

Underbara underbara underbara!!!!!

Men gud!!!! så söt

Finn en hund… kan säga att jag missat honom ett flertal gånger när han ligger på den svarta mattan bland alla svarta skor…

Tränade lite bilåkning samt koppel/gålös-promenad idag :-)
Lillmatte och Mysak. Två spännande svanar satt på isen intill bron.

Lillhusse med sin nya kompis!

Härligt att få springa fritt!

Matte var tog alla mysig snö vägen? Den här läskiga asfalten vill jag inte gå på…

Nu vill jag hem och mysa!